Płacą 270 zł za godzinę. Praca polega na oglądaniu TikToka

16

Jest praca dla amatorów TikToka! Brytyjska firma budowlana poszukuje recenzentów tiktokowych lifehacków. Wymagania? Zamiłowanie do majsterkowania i znajomość mediów społecznościowych.

Płacą 270 zł za godzinę. Praca polega na oglądaniu TikToka
Pojawiła się oferta pracy dla miłośników majsterkowania i mediów społecznościowych (Pexels)

Brytyjskie przedsiębiorstwo Market Materials oferuje pracownikom 50 funtów (ok. 270 zł) za godzinę oglądania filmików na TikToku. Choć brzmi to jak żart, wcale nim nie jest. Okazuje się, że firma chce zająć się testowaniem popularnych w sieci lifehacków.

Recenzent tiktokowych lifehacków poszukiwany. Niecodzienna oferta pracy

Choć przedsiębiorstwo działa głównie na rynku brytyjskim, ogłoszenie skierowane jest do szerokiego grona odbiorców. Sama praca jest bowiem całkowicie zdalna. Wystarczy telefon, na którym można oglądać TikToki.

Zadaniem recenzenta będzie wyszukiwanie popularnych lifehacków dotyczących majsterkowania, prac wykończeniowych i rzemieślniczych. Pracownik powinien zanotować, na czym polegają konkretne lifehacki, żeby później przesłać opisy pracodawcy – wyjaśnia firma w ogłoszeniu.

Firma chce konfrontować internetowe lifehacki z rzeczywistością. Najciekawsze pomysły mają być umieszczane na stronie internetowej przedsiębiorstwa. Obok znajdzie się podpowiedź, z jakich materiałów budowlanych warto skorzystać.

Praca dla amatorów TikToka. Płacą ponad 250 zł za godz.

Stawka to 50 funtów za godz., a wymiar pracy wynosi 10 godzin. W sumie jest zatem do zgarnięcia 500 funtów (ok. 2715 zł). Osoby zainteresowane powinny przesłać swoje zgłoszenie przy pomocy internetowego formularza. Termin na składanie CV upływa 22 grudnia, zaś sama praca rozpocznie się w styczniu.

Widzieliśmy wiele różnych internetowych lifehacków dla majsterkowiczów. Niektóre z nich są całkiem użyteczne, ale część to kompletna katastrofa. Chcemy ułatwić entuzjastom majsterkowania selekcję pomysłów. (…) Dla wielu osób może to być wymarzona praca – i tak bowiem marnują czas na TikToku. Ze względu na ilość zgłoszeń polecamy jak najszybciej składać aplikacje – podkreśla współzałożyciel Market Materials Andrew Haehn.

Obejrzyj także: Coming out pomaga w karierze na TikToku?

Autor: JKM
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić