Przywiózł zakupy. Chwilę potem dostawca próbował ją pocałować

36

Klientka Tesco z Wielkiej Brytanii zamówiła zakupy z dostawą do domu. Zupełnie nie spodziewała się jednak takiego obrotu sprawy. Kobieta twierdzi, że po wyładowaniu pakunków kurier próbował ją napastować. Wszystko zarejestrowała kamera zamontowana w domofonie.

Przywiózł zakupy. Chwilę potem dostawca próbował ją pocałować
Kurier próbował pocałować 33-latkę w drzwiach (Twitter)

Niecodzienne sceny rozegrały się w Watford w Wielkiej Brytanii. 33-letnia klientka Tesco postanowiła zamówić zakupy z dostawą do domu. Przy odbiorze zamówienia wydarzyło się coś nieoczekiwanego.

Kurier zawrócił do domu klientki. "Proszę się nie obrażać"

33-latka twierdzi, że kurier najpierw zapytał ją o wiek. Później chwycił ją za policzki i próbował siłą pocałować. Media społecznościowe obiegło nagranie z domofonu, ukazujące całe zdarzenie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Obejrzyj także: Paczkomat znany na całą Polskę. „Paranoja”

Na filmie widać pracownika sklepu w niebieskiej kurtce Tesco i żółtej kamizelce odblaskowej. Po wyładowaniu zakupów, mężczyzna wraca do mieszkania kobiety i puka do drzwi.

Proszę się nie obrażać, ile ma pani lat? – zwraca się do kobiety.

Po chwili kurier przykłada dłonie do twarzy klientki. 33-latka opisuje, że poczuła jego palec na swoich ustach.

Chciał mnie pocałować w usta. To niedopuszczalne. Mógł pomyśleć, że skoro jestem obcokrajowcem i mam latynoskie korzenie to ujdzie mu to na sucho. Nie chciałam upubliczniać tego nagrania, ale reakcja sklepu nie była właściwa. Tesco powinno przypomnieć swoim dostawcom, że muszą szanować wszystkie kobiety. Poczułam niepokój we własnym domu – podkreśla 33-latka w rozmowie z gazetą "Watford Observer".
Trwa ładowanie wpisu:twitter

Kurier próbował pocałować klientkę. Głos zabrał rzecznik sieci

Klientka sklepu zgłosiła incydent następnego dnia, po przejrzeniu wraz z mężem zapisu z kamery w domofonie. W pierwszej chwili Tesco miało odpowiedzieć, że kurier chciał wykonać "przyjazny" gest. Po upublicznieniu nagrania głos w sprawie zabrał jednak rzecznik sieci.

Bardzo poważnie traktujemy tego rodzaju skargi. Natychmiast rozpoczęliśmy wewnętrzne dochodzenie i skontaktowaliśmy się z klientką, aby przeprosić i poinformować ją o działaniach podejmowanych po naszej stronie – podkreślono.
Autor: JKM
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić