Rekord w Warszawie. Tyle tysięcy wydał za zamówienie w McDonald’s
Mieszkaniec Warszawy złożył w McDonald’s nietypowe zamówienie warte prawie 3 tys. złotych. Na jego liście znalazło się aż 69 McZestawów z Burgerem Drwala i jeden wegetariański Veggie Burger. To rekordowe zamówienie pokazuje, jak dużą popularnością cieszą się fast foody w Polsce.
Najważniejsze informacje
- Mieszkaniec Warszawy zamówił 69 McZestawów z Burgerem Drwala.
- Całkowity koszt zamówienia wyniósł prawie 3 tys. zł.
- Zamówienie zostało złożone przez platformę Pyszne.pl.
Jak informuje "Super Express", w listopadzie 2023 roku jeden z mieszkańców Warszawy zaskoczył nie tylko pracowników popularnej sieci fast food, ale i opinię publiczną, składając gigantyczne zamówienie w McDonald’s.
Na paragonie widniała kwota bliska 3 tys. zł, a w jego skład wchodziło aż 69 McZestawów z Burgerem Drwala oraz jeden McZestaw z wegetariańskim Veggie Burgerem.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Brawurowa jazda 19-latka. Wyleciał z drogi na zakręcie
Nie da się ukryć, że Polacy uwielbiają burgery – w menu McDonald’s szczególną popularnością cieszy się klasyczny Cheeseburger, który regularnie plasuje się w czołówce najczęściej wybieranych pozycji. Tuż za nim znajdują się McDouble oraz kultowy McZestaw z Big Makiem.
Jak donosi "SE", sporym zainteresowaniem cieszy się również sezonowy Burger Drwala, który – mimo że dostępny tylko przez ograniczony czas – każdego roku przyciąga rzesze fanów.
Wśród dodatków do zestawów prym wiodą frytki – zarówno klasyczne, jak i ich zakręcona wersja, która również zyskała wierne grono zwolenników i znalazła się w pierwszej dziesiątce najchętniej zamawianych produktów. Dużym powodzeniem cieszą się także McNuggetsy – szczególnie zestaw zawierający 20 kawałków, który znacznie częściej trafia na tace niż jego mniejszy odpowiednik z 9 kawałkami.
Choć wspomniane rekordowe zamówienie zostało zrealizowane w dzień roboczy, dane z serwisu Pyszne.pl wskazują, że największe oblężenie restauracje McDonald’s przeżywają w weekendy, z niedzielami jako dniem szczytowym. To właśnie wtedy Polacy najchętniej sięgają po swoje ulubione fast foody.