Robaki, brud, zamknięty bar. Wakacyjny koszmar Polki w Turcji
Polka wypoczywająca w hotelu w Side w Turcji podzieliła się na Facebooku wstrząsającą relacją z pobytu. Na zdjęciach widać brudne ręczniki, robactwo w łazienkach i zaniedbane pokoje. Turystka ostrzega innych przed tym miejscem.
W ostatnich latach Turcja stała się jednym z najchętniej wybieranych kierunków wakacyjnych wśród Polaków. Egzotyczna kultura, słoneczna pogoda, plaże oraz atrakcyjne ceny sprawiają, że co roku setki tysięcy naszych rodaków decydują się spędzić urlop właśnie tam.
Nie dla wszystkich jednak wymarzony urlop kończy się happy-endem. Jak podaje "Fakt", polska turystka spędzająca wakacje w jednym z hoteli w Side opublikowała w mediach społecznościowych zdjęcia dokumentujące fatalne warunki.
Zobaczyła, co robi mężczyzna. Skandaliczna reakcja. Pokazali nagranie
Przestrzegam przed wyborem tego hotelu w Side - napisała na Facebooku.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Kobieta opisała szereg problemów, z jakimi się spotkała. "Hotel brudny, brakuje wszystkiego, od papieru toaletowego po czyste ręczniki. Robaki chodzą wszędzie. Mrówki atakują nawet leżaki" - relacjonuje turystka.
Dodatkowo zwróciła uwagę na brak światła w toaletach oraz zamknięty w ciągu dnia bar przy basenie dla dzieci. "Nawet napić się wody nie ma jak. Zero pomocy od obsługi. Hotel odmawia nawet przygotowania jajecznicy bez mleka!" - dodaje.
Pod jej wpisem pojawiły się komentarze innych osób, które sugerowały, by przed podróżą sprawdzać opinie o hotelach na niezależnych stronach, takich jak Google Maps. To kolejny przykład na to, jak ważne jest dokładne zapoznanie się z recenzjami przed rezerwacją wakacji.
Wakacyjny koszmar. Trzeba reagować
Niezadowolenie z warunków hotelowych może skutecznie popsuć wypoczynek, ale szybka reakcja i znajomość swoich praw pozwalają ograniczyć straty i walczyć o rekompensatę. Turyści coraz częściej są świadomi swoich praw i nie wahają się zgłaszać nieprawidłowości, co sprawia, że organizatorzy turystyki muszą przykładać większą wagę do zgodności ofert z rzeczywistością.
Dlatego, choć nieprzyjemne sytuacje mogą się zdarzyć, warto zachować spokój, działać stanowczo i konsekwentnie dochodzić swoich roszczeń.