Wróć na
Robert Czykiel
|
aktualizacja

Świat oburzony reklamą LG Polska. Komentarze zagranicznych mediów

699
Podziel się

Miało być zabawnie, a wyszło niesmacznie i zrobiła się afera na skalę światową. LG Polska zaliczyło wielką wpadkę na TikToku przy okazji reklamy telefonu.

Reklama LG Polska wywołała oburzenie na całym świecie
Reklama LG Polska wywołała oburzenie na całym świecie (TikTok)
bCGnbtiZ

Polski oddział LG ma swój profil na TikToku, gdzie promuje swoje produkty. Platforma zyskuje coraz większe grono użytkowników, więc i światowe marki próbują przyciągnąć ich do siebie na różne sposoby. Tym razem jednak skończyło się reklamową wpadką, o której mówi cały świat.

Kontrowersyjna reklama LG

LG Polska wrzuciło krótki filmik, w którym występują starszy mężczyzna i piękna blondynka z długimi nogami. Kobieta mija dziadka, a ten z zaskoczenia zaczyna jej robić zdjęcia, gdy wchodzi po schodach. Gdy bohaterka to zauważa, rusza do seniora z pretensjami.

Mężczyzna broni się, że robił sobie "selfie" i dzięki temu wszystko uchodzi mu na sucho. Po chwili jednak dowiadujemy się, że kłamał, bo tak naprawdę fotografował nogi blondynki.

bCGnbtjb

Świat oburzony reklamą LG

Reklama miała być zabawna, a zamiast tego wywołała burzę w portalach społecznościowych. Internauci z całego świata zaczęli zarzucać LG Polska seksizm. Temat podłapały także niektóre branżowe portale z różnych zakątków globu.

Czy LG chciało w ten sposób pokazać, że ich najnowszy model smartfona jest idealny dla seksistowskich drapieżników?" - pisze portal androidauthority.com.

Producent elektroniki musiał szybko zareagować. Reklama została usunięta z TikToka, choć za późno, bo i tak została uwieczniony przez internautów. Polski oddział opublikował już oficjalne przeprosiny, choć niesmak pozostał.

bCGnbtjh

Ostatni film zamieszczony przez LG Polska nie przeszedł procesu zatwierdzania treści do mediów społecznościowych. Nie spełnił on standardów i polityki LG Electronics, więc został natychmiast usunięty. Przepraszamy za naruszenia, które poczynił ten nieprzemyślany materiał wideo. Będziemy dążyć do tego, aby takie zdarzenie nie powtórzyło się w przyszłości" - pisze LG Polska.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.

Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.

bCGnbtjC
KOMENTARZE
(699)
pobożny arab
miesiąc temu
to tylko świadczy o tym ,że z facetem wszystko jest OK !!!
maxx
miesiąc temu
To w jakim celu w co drugiej reklamie albo clipie, tak dbające o swoją godność kobiety wypinają półgołe pośladki a inne walory wywalają prawie na wierzch ? Hipokryzja.
Sznurek
miesiąc temu
Założę się, że jakby sytuacja była przedstawiona odwrotnie (starsza pani robi zdjęcia bicepsa mężczyzny) to by nie było całej afery🤷🏼‍♂️ A czemu?
bCGnbtjD
Mac
miesiąc temu
Czy to nie przesada. Seksizm bo się dziadkowi nogi blondynki spodobały i je sobie sfotografował - przecież LG użyło tu świetnie prewnej przerysowanej stereotypowej kalki na temat mężczyzn. Przecież to oczywiste i normalne że mężczyznom w każdym w sumie wieku podobają się piękne kobiety, ich nogi, ciało,oczy itp. (w niektórych wypadkach dotyczy to walorów męskich i ok). Czyli co wewnętrzna emigracja bo w przeciwnym wypadku...seksizm?!Udajemy że nie widzimy i się nam nie podoba, że nie mamy emocji, że serce nie przyspiesza na widok pięknej kobiety. Bzdura, samo zafascynowanie, czy podziw dla piękna, nawet okazany na pewien przaśny sposób nie jest niczym złym, czy godnym potępienia. Uważam te"święte" reakcje za klasyczny przykład skrajnej obłudy w okazywaniu poprawności posuniętej do granic absurdu. I w odpowiedzi na ewentualne argumenty o uprzedmiotowieniu kobiet - myśląc w ten sposób powinniśmy zniszczyć wszystkie obrazy nagich kobiet, figury, posągi - jakie stworzono na przestrzeni dziejów - bo to też są wyrazy tych samych emocji i wrażeń tyle że ujęte inną, dostępną w danych czasach techniką.
Xyz
miesiąc temu
A laski z wywalonym biustem na Instagramie są ok?
Najnowsze komentarze (699)
Konrad
4 tyg. temu
Niedługo,strach będzie obejrzeć się za jakąś ślicznotką,żeby nie być posądzonym o seksizm lub odezwać się do takiej,żeby nie posądzono o moletowanie.Niestety magia podrywu przemija.
_).
miesiąc temu
ten "świat" to niby feministki i ....o2 ?
***
miesiąc temu
ja nie jestem! reklama fajna!
Bicz Boży
miesiąc temu
Olać ich. To protestują lewackie środowiska i kobiety, które jeszcze nie zaznały przyjemności w łóżku. I dlatego protestują bo odbija im palma.
miki
miesiąc temu
Baby które nie mają wzięcia ,ani powodzenia poprostu świrują.""Nie pomoże już nic,nic sie nie zmieni,tak musi być""
Bella
miesiąc temu
Ja mam śliczne, długie i zgrabne nogi (i nie tylko), o czym już wiele razy słyszałam od mężczyzn i bardzo chętnie je prezentuję, bo widzę, że to sprawia im przyjemność. Ale nie ma to nic wspólnego z tym co niektórzy wypisują na ten temat. Niech sobie oglądają moje nogi, ale cała reszta jest tylko dla mojego jedynego i tyle w temacie!
kazeks
miesiąc temu
To niby komu dziadek miał robić z ukrycia zdjęcia dzieciom na placu zabaw ???!!! Wtedy było by wszystko w porządku ??? BRAWO LG POLSKA TAK TRZYMAĆ !!!
lukasz
miesiąc temu
swiat wolałby, żeby dwoch facetow trzymało sie za ręce...
bCGnbtjv
Słabe
miesiąc temu
zainteresowanie reklamą było (a więc i towarem), toteż producent zapłacił WP, żeby skleciła artykulik o niby oburzeniu całego świata filmikiem o dziadku, który fotografuje schody a tu przypadkiem nóżki kózki w obiektyw wlazły.
xxxx
miesiąc temu
co tu jest zlego,bo nie widze.Fajny i smieszny i nikomu nie stala sie krzywda,zwlaszcza ze nogi naprawde dobre
dsa2
miesiąc temu
Jest w miejscu publicznym poki nie robisz zdjecia mordy nic ci nie zrobi bo niby za co
LikaOn
miesiąc temu
no tak... a miał sfotografować biust i pośladki... co za człowiek
dixi
miesiąc temu
Fajna reklama i teraz fajna promocja.
Gandziara
miesiąc temu
Ciekawe gdzie tak komentują tę reklamę. Niezłe promo...
...
Następna strona
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić