Adrian Hulbój| 

Polski klub zrobił promocję na mecz. Internauci nie mają litości

17

W poniedziałek na oficjalnym profilu Pogoni Szczecin w serwisie X pojawił się post związany z wtorkowym meczem tej drużyny w Pucharze Polski. Krótki komunikat wywołał burzę wśród kibiców, a jej powodem była... promocja na herbatę, która została wprowadzona z powodu zapowiadanego na czas spotkania mrozu.

Polski klub zrobił promocję na mecz. Internauci nie mają litości
Piłkarze Pogoni Szczecin w trakcie meczu (Licencjodawca, WP SportoweFakty Kamil Piotrowski)

W piątek o godzinie 18:00 Pogoń Szczecin zmierzy się na własnym stadionie z Górnikiem Zabrze. Mecz zostanie rozegrany w ramach 1/8 Pucharu Polski.

Prognozy pogody wskazują na to, że spotkanie zostanie rozegrane przy ujemnej temperaturze. Z tego powodu władze klubu postanowiły pójść, ich zdaniem, na ustępstwa w stronę kibiców i obniżyć o 50% cenę sprzedawanej na stadionie herbaty. Dodatkowo Pogoń Szczeci podkreśliła również w swoim wpisie, że fani mogą przynosić na mecz własne koce.

Aby choć trochę ułatwić Wam komfortową wizytę na stadionie, podczas jutrzejszego meczu z Górnikiem cena herbaty będzie obniżona o 50% i wynosić będzie 4 złote. Dodatkowo informujemy, że kibice bez przeszkód będą mogli wnosić na stadion własne koce - napisano w krótkim komunikacie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: #dziejesiewsporcie: magiczne zagranie. Wszystko zrobił perfekcyjnie
Trwa ładowanie wpisu:twitter

Klub osiągnął jednak efekt odwrotny do zamierzonego, a opublikowany przez Pogoń komunikat stał się przyczyną hejtu i drwin. Zdecydowana większość kibiców uznała bowiem, że nominalna cena sprzedawanej na stadionie herbaty w wysokości ośmiu złotych jest wygórowana.

Pojawiły się również głosy, które wskazywały na to, że wyjściem naprzeciw oczekiwaniom fanów byłoby rozdanie herbaty za darmo.

Nie wierze… naprawdę nie można było zrobić tej herbaty za darmo? Przecież to jest takie proste do dogadania z operatorem gastronomicznym. Koszty są żadne w porównaniu do kosztów organizacji dnia meczowego. Żałosne. - głosił jeden z najpopularniejszych komentarzy.

W komentarzach pojawiały się również słowa krytyki w kierunku marketingowców Pogoni, którzy zdecydowali się opublikować wspomniany post. Zdaniem wielu kibiców informacja o zniżce herbaty to nieudolna próba ratowania słabej frekwencji na meczu.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić