To nie żart. Apple wykorzystał polski stadion

Amerykańska firma Apple jest znana na całym świecie. W ostatnim czasie opublikowała ona reklamę o tytule "The Relay", w której możemy zauważyć... polski stadion! Dzięki temu miliony osób miało okazję zobaczyć obiekt Zawiszy Bydgoszcz.

The Apple Store, New York City
The glass building on Broadway in New York City is The Apple Store where customers can interact and purchase Apple products, speak with experts, receive technical support at the Genius Bar, and participate in workshops and events. (Photo by: Deb Cohn-Orbach/UCG/Universal Images Group via Getty Images)
UCG
trouble-shoot, interact, test, leader, expert, lecture, educate, knowledge, learn, experience, innovative, immersive, genius barNa zdjęciu: logo Apple'a
Źródło zdjęć: © Getty Images | Deb Cohn-Orbach

O amerykańskiej firmie Apple nie trzeba mówić zbyt dużo, bo w obecnych czasach naprawdę ciężko jej nie znać. Gigant zasłynął przede wszystkim swoimi telefonami komórkowymi, ale także innymi sprzętami elektronicznymi.

W ostatnim czasie na oficjalnym koncie firmy w mediach społecznościowych ukazała się nowa reklama. Wspólnie rywalizują w niej sportowcy zarówno niepełnosprawni, jak i pełnosprawni. W ten sposób Apple chce przekazać, że ich produkty są dla każdej osoby.

Podczas trwającego prawie cztery minuty nagrania rywalizacja sportowców ma miejsce na... polskim stadionie. Otóż korporacja do swojej reklamy postanowiła wykorzystać obiekt Zawiszy Bydgoszcz, gdzie odbywają się zarówno spotkania piłkarskie, jak i mityngi lekkoatletyczne.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

dziejesiewsporcie: Co tam się wydarzyło?! Takiej bramki dawno nie widziałeś

- Z milionów stadionów na świecie wybrano nas i naprawdę jesteśmy z tego dumni. Nie mogę ujawniać zbyt wiele, bo obowiązuje mnie tajemnica handlowa. Nasz stadion został wybrany z powodu koloru bieżni i braku całościowego zadaszenia trybun. Chodziło o to, żeby był klimat kameralnego miejsca, a nie molocha - wyznał Krzysztof Struski z Bydgoskiego Centrum Sportu, z którym skontaktowała się "Gazeta Wyborcza".

Amerykański gigant jednak w żaden sposób nie pokazał lokacji bydgoskiego obiektu. Na ten moment na platformie YouTube wideo Apple'a obejrzało blisko... 6 miliona osób!

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

The Relay | Apple

Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
Absurd w Toruniu. Podłączyli agregat do autobusu elektrycznego
Absurd w Toruniu. Podłączyli agregat do autobusu elektrycznego
Masz w domu bombki z PRL? Za sztukę płacą nawet 500 zł
Masz w domu bombki z PRL? Za sztukę płacą nawet 500 zł
Pokazali nagranie z Białegostoku. Wspinaczka zakończona przez policję
Pokazali nagranie z Białegostoku. Wspinaczka zakończona przez policję
W ten weekend ostatnia szansa. Przed nami finał "choinkobrania"
W ten weekend ostatnia szansa. Przed nami finał "choinkobrania"
Rosja stawia na arsenał atomowy. W sieci pojawiła się mapa
Rosja stawia na arsenał atomowy. W sieci pojawiła się mapa
Kuriozalna akcja policji. Zrobili szpiega z niepełnosprawnego 31-latka
Kuriozalna akcja policji. Zrobili szpiega z niepełnosprawnego 31-latka
Seria nocnych pożarów w Polsce. Dramatyczna akcja strażaków w Toruniu
Seria nocnych pożarów w Polsce. Dramatyczna akcja strażaków w Toruniu
Wyniki Lotto 19.12.2025 – losowania Euro Jackpot, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Wyniki Lotto 19.12.2025 – losowania Euro Jackpot, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Tragedia w Hiszpanii. Turystkę z Niemiec porwały fale
Tragedia w Hiszpanii. Turystkę z Niemiec porwały fale
28-latka nie żyje. Rodzina o sprawie pani prokurator. "Dla mnie to jest kpina"
28-latka nie żyje. Rodzina o sprawie pani prokurator. "Dla mnie to jest kpina"
Pożar w Zakopanem na Krupówkach. To ta restauracja spłonęła
Pożar w Zakopanem na Krupówkach. To ta restauracja spłonęła
Turyści nie będą zadowoleni. Podejście do fontanny będzie płatne
Turyści nie będą zadowoleni. Podejście do fontanny będzie płatne