To nie żart. Apple wykorzystał polski stadion
Amerykańska firma Apple jest znana na całym świecie. W ostatnim czasie opublikowała ona reklamę o tytule "The Relay", w której możemy zauważyć... polski stadion! Dzięki temu miliony osób miało okazję zobaczyć obiekt Zawiszy Bydgoszcz.
O amerykańskiej firmie Apple nie trzeba mówić zbyt dużo, bo w obecnych czasach naprawdę ciężko jej nie znać. Gigant zasłynął przede wszystkim swoimi telefonami komórkowymi, ale także innymi sprzętami elektronicznymi.
W ostatnim czasie na oficjalnym koncie firmy w mediach społecznościowych ukazała się nowa reklama. Wspólnie rywalizują w niej sportowcy zarówno niepełnosprawni, jak i pełnosprawni. W ten sposób Apple chce przekazać, że ich produkty są dla każdej osoby.
Podczas trwającego prawie cztery minuty nagrania rywalizacja sportowców ma miejsce na... polskim stadionie. Otóż korporacja do swojej reklamy postanowiła wykorzystać obiekt Zawiszy Bydgoszcz, gdzie odbywają się zarówno spotkania piłkarskie, jak i mityngi lekkoatletyczne.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
dziejesiewsporcie: Co tam się wydarzyło?! Takiej bramki dawno nie widziałeś
- Z milionów stadionów na świecie wybrano nas i naprawdę jesteśmy z tego dumni. Nie mogę ujawniać zbyt wiele, bo obowiązuje mnie tajemnica handlowa. Nasz stadion został wybrany z powodu koloru bieżni i braku całościowego zadaszenia trybun. Chodziło o to, żeby był klimat kameralnego miejsca, a nie molocha - wyznał Krzysztof Struski z Bydgoskiego Centrum Sportu, z którym skontaktowała się "Gazeta Wyborcza".
Amerykański gigant jednak w żaden sposób nie pokazał lokacji bydgoskiego obiektu. Na ten moment na platformie YouTube wideo Apple'a obejrzało blisko... 6 miliona osób!
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
The Relay | Apple
Przeczytaj także: Kolosalne pieniądze. Tyle Orlen Obajtka podarował na sport