To nie żart. Apple wykorzystał polski stadion

Amerykańska firma Apple jest znana na całym świecie. W ostatnim czasie opublikowała ona reklamę o tytule "The Relay", w której możemy zauważyć... polski stadion! Dzięki temu miliony osób miało okazję zobaczyć obiekt Zawiszy Bydgoszcz.

The Apple Store, New York City
The glass building on Broadway in New York City is The Apple Store where customers can interact and purchase Apple products, speak with experts, receive technical support at the Genius Bar, and participate in workshops and events. (Photo by: Deb Cohn-Orbach/UCG/Universal Images Group via Getty Images)
UCG
trouble-shoot, interact, test, leader, expert, lecture, educate, knowledge, learn, experience, innovative, immersive, genius barNa zdjęciu: logo Apple'a
Źródło zdjęć: © Getty Images | Deb Cohn-Orbach

O amerykańskiej firmie Apple nie trzeba mówić zbyt dużo, bo w obecnych czasach naprawdę ciężko jej nie znać. Gigant zasłynął przede wszystkim swoimi telefonami komórkowymi, ale także innymi sprzętami elektronicznymi.

W ostatnim czasie na oficjalnym koncie firmy w mediach społecznościowych ukazała się nowa reklama. Wspólnie rywalizują w niej sportowcy zarówno niepełnosprawni, jak i pełnosprawni. W ten sposób Apple chce przekazać, że ich produkty są dla każdej osoby.

Podczas trwającego prawie cztery minuty nagrania rywalizacja sportowców ma miejsce na... polskim stadionie. Otóż korporacja do swojej reklamy postanowiła wykorzystać obiekt Zawiszy Bydgoszcz, gdzie odbywają się zarówno spotkania piłkarskie, jak i mityngi lekkoatletyczne.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

dziejesiewsporcie: Co tam się wydarzyło?! Takiej bramki dawno nie widziałeś

- Z milionów stadionów na świecie wybrano nas i naprawdę jesteśmy z tego dumni. Nie mogę ujawniać zbyt wiele, bo obowiązuje mnie tajemnica handlowa. Nasz stadion został wybrany z powodu koloru bieżni i braku całościowego zadaszenia trybun. Chodziło o to, żeby był klimat kameralnego miejsca, a nie molocha - wyznał Krzysztof Struski z Bydgoskiego Centrum Sportu, z którym skontaktowała się "Gazeta Wyborcza".

Amerykański gigant jednak w żaden sposób nie pokazał lokacji bydgoskiego obiektu. Na ten moment na platformie YouTube wideo Apple'a obejrzało blisko... 6 miliona osób!

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

The Relay | Apple

Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
Pojawił się w centrum Wrocławia. Kierowcy musieli omijać go łukiem
Pojawił się w centrum Wrocławia. Kierowcy musieli omijać go łukiem
Portugalia zaostrza przepisy deportacyjne dla nielegalnych imigrantów
Portugalia zaostrza przepisy deportacyjne dla nielegalnych imigrantów
8 miliardów funtów na wsparcie Ukrainy? Brytyjczycy mają plan
8 miliardów funtów na wsparcie Ukrainy? Brytyjczycy mają plan
Miał już dość. Ujęcie sprzed Lidla. Wywiesił karteczkę
Miał już dość. Ujęcie sprzed Lidla. Wywiesił karteczkę
Wyż z Rosji nadal nad Polską. Należy spodziewać się opadów
Wyż z Rosji nadal nad Polską. Należy spodziewać się opadów
Zaginęła 15-latka z Konstantynowa Łódzkiego. Jest nowy trop
Zaginęła 15-latka z Konstantynowa Łódzkiego. Jest nowy trop
Granica z Białorusią. Przedłużono strefę buforową
Granica z Białorusią. Przedłużono strefę buforową
Mikołaje okładali się przy owocach. Sceny w sklepie w Baku
Mikołaje okładali się przy owocach. Sceny w sklepie w Baku
Od ofiary do oszustki. Emerytka zamieszana w przekręt na 1,4 mln zł
Od ofiary do oszustki. Emerytka zamieszana w przekręt na 1,4 mln zł
Dramat w powietrzu. Niemiec zmarł w samolocie
Dramat w powietrzu. Niemiec zmarł w samolocie
Rasistowski atak z użyciem broni pneumatycznej. Jest wyrok
Rasistowski atak z użyciem broni pneumatycznej. Jest wyrok
Krzyżówka językowa. Tylko mistrz poradzi sobie z wszystkimi hasłami
Krzyżówka językowa. Tylko mistrz poradzi sobie z wszystkimi hasłami