Załoga wyprosiła go z pierwszej klasy. "Personel musi się wyspać"

3

W samolotach jeśli ktoś chce odpocząć, to najczęściej bierze najdroższą klasę lotu. W takim przypadku ma zapewnioną odpowiednią przestrzeń do snu, opaskę na oczy i stopery. Jednak narzeczony Danielle Swab nie miał okazji się o tym przekonać. Musiał przenieść się do klasy ekonomicznej.

Załoga wyprosiła go z pierwszej klasy. "Personel musi się wyspać"
Niespodzianka przerodziła się w bardzo nieprzyjemne doświadczenie (TikTok)

Danielle Swab i jej przyszły mąż, Mikey, lecieli na wspólną podróż z Londynu do Chicago. Cała wycieczka miała być zwieńczeniem ich niedawnych zaręczyn. Nie zdążyli się jednak nacieszyć wspólną podróżą w pierwszej klasie, kiedy podszedł do nich menadżer kierowania ruchem na lotnisku i oświadczył, że...Mikey będzie musiał odstąpić swoje miejsce komuś z personelu pokładowego.

Pierwsza klasa w samolocie była prezentem zaręczynowym od rodziców Danielle. Dlatego też tata Danielle, jak tylko zorientował się na lotnisku co się dzieje, poszedł porozmawiać z personelem. Usłyszał, że miejsce, które miał mieć Mikey, jest potrzebne "aby personel mógł spać".

Narzeczonym przekazano, że albo jedno z nich poleci następnym lotem w pierwszej klasie, albo otrzymają zwrot różnicy za to, że teraz został zdegradowany do klasy ekonomicznej.

Piloci opryskliwi, uprzejme stewardessy

Podczas, gdy piloci zachowywali się wobec Danielle i jej narzeczonego w opryskliwy sposób, stewardessy usiłowały wynagrodzić im dyskomfort.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Nawet lecąc 10 razy na tej samej trasie, zawsze jest inaczej". Pilot o codzienności w kokpicie
Opiekowały się nami najlepiej, jak mogły i cały czas przepraszały, że musieliśmy przez to wszystko przechodzić - relacjonowała Danielle.

Dodatkowo po dotarciu na lotnisko w Chicago, zostali przywitani przez pracownika obsługi United Airlines, który przeprosił za całą sytuację i zalecił, aby para skontaktowała się z biurem obsługi klienta w sprawie odszkodowania.

Trwa ładowanie wpisu:tiktok

Odszkodowania brak

Danielle przyznała, że mimo upływu czasu ani ona, ani Mikey nie otrzymali żadnej rekompensaty. Przyznała, że to, co opisuje, to "problem pierwszego świata", ale miejsca w pierwszej klasie kosztują tyle, że sytuacja nie powinna się wydarzyć.

Rozumiem, to wymaga czasu. Ale całe to doświadczenie było nie do przyjęcia. Tak okropna obsługa klienta nie powinna mieć miejsca - relacjonowała Danielle.
Trwa ładowanie wpisu:tiktok

United Airlines w oświadczeniu przesłanym do redakcji Mail Online wyjaśniały, że zwykle rezerwują miejsca dla członków załogi, którzy potrzebują odpoczynku. Jednak tym razem system rezerwacji nie zadziałał i dlatego musieli przepisać dwóch pasażerów z pierwszej klasy do ekonomicznej premium. Pech chciał, że jednym z nich był Mikey.

Rozumiemy frustrację klientów, dlatego zwracamy różnicę w cenie biletów a także wręczamy każdemu voucher o wartości 1500 usd (ok. 6300 zł) na przyszłe podróże - czytamy w oświadczeniu United Airlines.
Autor: EWS
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić