Wróć na
Angelika Karpińska
|

Awantura w samolocie. Pasażer uderzył szefową pokładu

343
Podziel się

Media społecznościowe obiegło szokujące nagranie z samolotu Brussels Airlines. Widać na nim, jak pasażer awanturuje się z załogą i uderza w twarz szefową pokładu.

Awantura w samolocie
Awantura w samolocie (Facebook.com, Carmen Moore)
bCIiZIKZ

Na zamieszczonym w sieci filmie widać, jak agresywny pasażer kłóci się z załogą samolotu Brussels Airlines. Mężczyzna krzyczy i atakuje stewarda, który próbuje go nakłonić, by się uspokoił i usiadł na swoim miejscu.

Napięcie narasta, gdy do akcji wkracza szefowa pokładu. Kobieta grozi, że wezwie policję. W pewnym momencie pasażer pluje jej w twarz.

Szefowa pokładu policzkuje mężczyznę, a ten oddaje jej jeszcze mocniej. Wtedy wkraczają inni pasażerowie, którzy powalają agresora na ziemię.

bCIiZILb

Co było powodem awantury w samolocie?

Kobieta, która jest autorką nagrania, twierdzi, że agresywny pasażer wracał z rodziną z wakacji. Skarżył się na dwóch mężczyzn, siedzących obok jego teściowej i którzy rozpychali się łokciami. Załoga nie chciała mu pomóc, dlatego wywiązała się kłótnia.

Mężczyźni, którzy na niego wskoczyli, złamali mu żebra, a policja wyprowadziła go z samolotu, mimo że wcześniej poprosił o pomoc lekarską - relacjonuje pasażerka.

Zobacz także: LOT. 4 tys. Polaków wróciło do kraju w ramach akcji #LOTdoDomu

bCIiZILh

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.

Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.

bCIiZILC
KOMENTARZE
(343)
meloman
4 miesiące temu
Prawda taka, że on pierwszy naruszył jej nietykalność. Poza tym decydując się na lot samolotem zgadzasz się na podporządkowanie decyzjom personelu pokładowego. Jeżeli nie masz zamiaru słuchać poleceń szefowej pokładu, to nie wsiadaj do samolotu. Powala mnie roszczeniowość niektórych osób.
E.T.
4 miesiące temu
Gdyby było odwrotnie to byłoby zachowanie rasistowskie
kasza
4 miesiące temu
kupujac bilet podpisujesz umowe na podroz z punktu a do b na prawach lini lotniczych , czyli podporzadkowujesz sie ich decyzjom. pozatym to on pierwszy naruszyl nietykalnosc cielesna stewarda. a w obecnej chwili covid 19 za to plucie to powinien byc uwiweziony na lata, bez warunkowego.
bCIiZILD
lopez
4 miesiące temu
Stewardese uderzył, ale już z dwoma rozpychającymi się klientami sobie nie poradził.
Sława
4 miesiące temu
Nie chodzi mi o kolor skóry ale o to że silniejszy mężczyzna opluwa kobietę(która go chce uspokoić)i wali pełną parą w twarz to jest po prostu bandytą bez honoru i miejsce jego w ciupie +duże odszkodowania dla osób poszkodowanych przez niego.Brawo dla osób co go obezwładniły!!!
Najnowsze komentarze (343)
dzicz
3 miesiące temu
Zabronic latac do konca zycia.To nie jurta w afryce
fan
4 miesiące temu
murzyni zawsze maja o cos pretensje
14 !
4 miesiące temu
Natychmiastowy deport na jego koszt z dożywotnim zakazem wjazdu do Europy pod groźbą kary śmierć...może wtedy zrozumieją że w naszych krajach nie ma miejsca na ich panoszenie się i że tutaj to my jesteśmy u siebie albo rwspektujesz nasze prawo albo WON!
boi
4 miesiące temu
jest juz zakontraktowany do MMA ten zawodnik?
neutralna
4 miesiące temu
Powinna być wzajemna wspołpraca, pomiędzy liniami a pasażerami, wzajemny szacunek a nie totalne podporządkowanie, gdzie "profesjonalna" szefowa wdaje sie w pyskówki i grozi palcem pasażerowi. Jej postawa zamiast łagodzic konflikt tylko go podgrzewała. Powinni przeszkolic tą Panią a tego pasażera więcej nie wpuścic na żeden pokład.
zula
4 miesiące temu
Opowiedział mi pilot latający w USA, że gdy stewardessa zgłosi, że mają awanturującego się pasażera na pokładzie, to robią parę szybkich ostrych lot w dól i za chwilę na pokładzie jest już grzecznie
gosc
4 miesiące temu
Krótka piłka. Na ziemi: Początek agresji w stosunku do personelu skutkuje wezwaniem policji. Żadnych pyskówek i przepychanek z pasażerem. W powietrzu: Nakaz zapięcia pasów. Po 30 sekundach pilot schodzi o 500 metrów w dół i każdy nie zapięty ląduje na suficie. Do końca lotu będzie potulny jak baranek.
exLOT
4 miesiące temu
Winna jest linia lotnicza, ktora nie przeszkolila pracownikow jak rozwiazywac takie sytuacje i stad brak profesjonalizmu ze strony zalogi pokladowej. Zwroccie uwage ze tam wszyscy sie wydzieraja! Szefowa pokladu doprowadzila do eskalacji kofliktu. Zamiast probowac uspokoic sytuacje podniosla glos i zaczela wygrazac pasazerowi. I zadzialalo to jak plachta na byka. Pasazer zachowywal sie bardzo agresywnie i nalezalo go uspokoic a nie jeszcze bardziej nakrecac awanture.
bCIiZILv
Artur
4 miesiące temu
Ten koleś który siedział przy przejściu tylko czekał żeby mu przyłożyć :D
bielik
4 miesiące temu
powinien dostać dożywotni zakaz lotów wszystkimi liniami lotniczymi
muzyn
4 miesiące temu
przecież ona go pierwsza uderzyła hehehe
I upadła
4 miesiące temu
Powinni odrazu w kajdany.Po opluciu na nie się bawili.
Gdynianin
4 miesiące temu
W mojej ocenie szefowa sprowokowała 1 do tego, bo go 1 uderzyła i może z tego też mieć problem, a on to przegioł na Maxa, jak mógł tak uderzyć kobietę, agresywny psychol, powinni takich ludzi trzymać w szpitalu
Fly
4 miesiące temu
To ona go zaatakowała, biali zawsze winni, biedny pasażer teraz będzie bal się latać!
...
Następna strona
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić