o2 - Serce Internetu
Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
  • Quizy
Wróć na
Natalia Bogucka
|
aktualizacja

Barcelona. Mężczyzna ukrył pod peruką kokainę wartą ok. 130 tys. zł

73
Podziel się

Na lotnisku w Barcelonie aresztowano Kolumbijczyka podejrzanego o próbę przemytu 0,5 kg kokainy do Hiszpanii. Mężczyzna ukrył woreczek z narkotykami pod peruką.

Barcelona. Mężczyzna ukrył pod peruką kokainę wartą ok. 130 tys. zł
(policia nacional)
bDXNLsZh

Funkcjonariusze policji pracujący na lotnisku w Barcelonie zauważyli podejrzanego pasażera. Mężczyzna, który właśnie przyleciał z Bogoty, wyglądał na bardzo zdenerwowanego. Jednak największą uwagę przyciągała peruka, którą miał na głowie.

Mundurowi postanowili zatrzymać mężczyznę. Gdy poprosili go o zdjęcie peruki, zobaczyli worek przyklejony do jego głowy. Były w nim 503 g kokainy o wartości ok. 130 tys. zł.

W 2018 r. na porcie lotniczym w Barcelonie hiszpańska policja zajęła ponad 100 kg kokainy. Według badań przytoczonych przez "The Guardian", Hiszpania jest 6. największym konsumentem kokainy w UE. Na szczycie listy znajduje się Wielka Brytania, a za nią Holandia, Dania, Francja i Irlandia.

bDXNLsZj

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.

Zobacz także: Zobacz także: Próbowali przemycić niemal tonę. Niewiarygodne, gdzie ukryli ładunek
bDXNLsZK
KOMENTARZE
(73)
maverick
2 lata temu
śmiech na sali ;) przesadził facet haha ;)
haha
2 lata temu
worek z kok pod peruką, a pod workiem między uszami tam gdzie powinien być mózg....
Yoo
2 lata temu
Powinni go wypuścić , przecież to d3bil jest.
bDXNLsZL
ass
2 lata temu
Hhahahah...to taki kolumbijski Janusz... :D
Ciamcin
2 lata temu
a mnie jest zal peruki. Przydala by sie dla mojej starej.
ibrahim
2 lata temu
Jakby miał płaski łeb, to może by mu się udało. Ale on jest głupszy niż jakby miał płaski łeb.
kik
2 lata temu
Ale ciemniak... Dosłownie i w przenośni...
kolo
2 lata temu
lo matko na co on liczyl
kadipi
2 lata temu
Ze zdjecia podobna do Beaty.Beata tez wyglada jak chlop od pluga oderwany.
Zbadać kulę
2 lata temu
Jarek i jego el czapa ? . A co z kulami ?
Haha
2 lata temu
Co za kloc.
rgfawr
2 lata temu
Bogucka-umiesz liczyć? 13tys. zł to nie 130 tyś. zł. Machała czytałeś Bogucką
asgs
2 lata temu
Bogucka-umiesz liczyć? 13tys. zł to nie 130 tyś. zł. Machała czytałeś Bogucką?
bDXNLsZD
Emeryt
2 lata temu
Geniusz!
...
Następna strona
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić