Facebook uznał opakowanie soli za seksualnie prowokujące

9

Reklamę soli morskiej firmy Islandica usunięto z serwisu społecznościowego.

Facebook uznał opakowanie soli za seksualnie prowokujące
(Facebook.com)

Zdaniem Facebooka reklama budzi zgorszenie. Grafika na opakowaniu produktu firmy Islandica przedstawia syrenę trzymającą w dłoniach po garści soli. Jej piersi są zasłonięte długimi włosami, a poniżej pępka ciało zakrywają łuski.

Projekt, który wcześniej wygrywał nagrody za design, został uznany za prowokujący. Jak donosi Metro, Facebook przyjął, że podobizna syreny zaprzecza zasadom przyzwoitości, ponieważ jej poza jest "zbyt sugestywna seksualnie". Największy portal społecznościowy zaznaczył, że nagość nie może być usprawiedliwiona nawet względami artystycznymi.

*Firma Islandica o zdanie postanowiła zapytać użytkowników Facebooka. *Na pierwsze komentarze nie trzeba było długo czekać.

Pracowałem w sklepie Bonus przez sześć lub siedem lat. Każdego dnia układałem na półkach wiele produktów, także sól, pieprz i wiele innych rzeczy tego typu. Wiecie, co pomyślałem, kiedy zobaczyłem ten produkt? Sól i nic poza tym.

- czytamy pod postem wypowiedź Guomundura Johanna Ingasonna.

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Nie przegap

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić