Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Wróć na
Mateusz Domański
Mateusz Domański
|

Potężny błąd Biedronki. Klienci dostawali za darmo drogie produkty

7
Podziel się:

To dopiero promocja. Klienci Biedronki zamiast najtańszych produktów, dostawali za darmo te... najdroższe. Najprawdopodobniej było to spowodowane błędem w systemie.

Poważny błąd Biedronki. Klienci korzystali z nietypowej promocji
Poważny błąd Biedronki. Klienci korzystali z nietypowej promocji (Getty Images, SOPA Images)

Co za historia! Przed weekendem Biedronka zachęcała do uczestnictwa w promocji "Biała noc", w ramach której sieć obiecywała, że przy zakupie 20 produktów trzy można dostać gratis. Miały to być trzy najtańsze produkty.

Coś poszło jednak nie tak. Prawdopodobnie przez błąd systemu z paragonu znikały... trzy najdroższe produkty! Wobec tego, jeśli ktoś kupił 20 lizaków po 99 groszy i na przykład elektronikę po 500 zł, to opuszczał sklep z towarami za 1200 zł, płacąc jedynie 20 zł.

Zobacz także: Koronawirus w Polsce. Co z paleniem i całowaniem?

U mnie w sklepie rekordowy rabat to 1645 zł. Promocja się kumulowała, czyli jak kupiło się 40 produktów, to cztery były za darmo. Rachunek na 1000 zł, a zapłata ok. 50 zł to była norma - mówi portalowi finanse.wp.pl jeden ze sprzedawców Biedronki.

Biedronka. Z regałów błyskawicznie znikały drogie produkty

Klienci okazali się bezlitośni dla sieci i masowo korzystali z błędu w promocji. Wykupowali proszki czy kilogramowe opakowania kawy. Generalnie brali z półek wszystko, co jest drogie.

W Biedronkach 24h jest błąd. Kupując 20 produktów, trzy najdroższe są za darmo. Wstałam więc o 1 w nocy i pojechałam - napisała na Instagramie jedna z klientek.

Na dowód pokazała paragon na... niecałe 17 zł. Znajdowały się na nim towary za ponad 700 złotych, m.in. robot kuchenny (149 zł), robot sprzątający (449 zł) oraz mop parowy (149 zł).

Z promocji mieli korzystać też pracownicy sklepu. Co teraz zamierza zrobić kierownictwo Biedronki? Póki co nie wiadomo. Możliwe, że problem pojawił się w skali całego kraju, a straty będą gigantyczne.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.

Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(7)
hahhahah
2 lata temu
poniewaz nastapilo co przeciażenie w sieci
KliG-ceOb.pok
2 lata temu
Niech Ci biedni i wykorzystywani pracownicy potraktują to jako premię Mam nadzieję że wszyscy skorzystali Helmut nie zbiednieje
sumienie
2 lata temu
uczciwy Polak-katolik dowiedziawszy się że kasa nie naliczyła należnej opłaty w wyniku błędu powinien wrócić do sklepu i uiścić należność albo zwrócić produkty za które nie zapłacił....
arla
2 lata temu
A co robily pracownice Biedronki ? Nie zauwazyly bledu ktory sie wkradł Nie ma zadnej odpowiedzialnosci (sumienie)Nie chcial bym takiego pracownika co siedzi jak swieta krowa,o bosze ,co za spolecznenstwo
Ddd
2 lata temu
Zobaczycie,jeszcze przez taki błąd jaki zrobili teraz,Kiedyś zbankrutuje biedronka może.
Sprzedawca
2 lata temu
Sami są sobie winni.chcieli przyciągnąć klientów by ich oskubać a to klienci wykorzystali błąd sklepu.brawo sprytni klienci.a sklep niech to wyjaśni sobie z swoimi pracownikami z biura którzy tak ustawili system.
Justyna
2 lata temu
Ale cebulactwo...
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić