Lidl szaleje. To już ostatni dzwonek, by skorzystać z okazji

2

Już tylko do soboty (22 lipca) w Lidlu będzie można skorzystać z wielu promocji. Na jakie pozycje warto zwrócić uwagę? Specjalnie dla was przeanalizowaliśmy gazetkę reklamową.

Lidl szaleje. To już ostatni dzwonek, by skorzystać z okazji
Nowe promocje w Lidlu (Google Maps)

Od poniedziałku (17 lipca) w Lidlu obowiązuje sporo ciekawych promocji. Będzie można z nich skorzystać już tylko do soboty (22 lipca). Co zasługuje na uwagę?

Teraz można uzyskać 50 proc. rabatu na drugi, tańszy produkt z kat. "wszystkie dezodoranty i antyperspiranty Rexona". Taki sam upust otrzymasz na wszystkie żele pod prysznic marki Cien (drugi, tańszy produkt).

Wszystkie markizy HIT można dostać 44 proc. taniej. Również i w tym przypadku zaoszczędzisz na drugim, tańszym produkcie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Joanna Opozda w polskiej wersji "Barbie"? Zdradza, kto mógłby zagrać Kena

W oko rzuca się również promocja na polskiego kurczaka (ćwiartki). Kilogram to wydatek rzędu 4,99 zł. Nutella 600 g kosztuje 17,99 zł, a kabanosy Pikok XXL mają cenę 16,69 zł.

Część promocji obowiązywać będzie tylko w sobotę. Za złotówkę będzie można dostać czekoladę Milka Mmmax (różne rodzaje). Warunek? Nabycie zakupów za 199 zł. Poza tym zaoszczędzisz na karkówce wieprzowej (11,49 zł/kg), brykiecie z węgla drzewnego (2,5 kg) oraz czereśniach (9,99 zł/kg).

Lidl zaskakuje promocjami. Od 21:00 taniej o 50 proc.

Warto wspomnieć o tym, że Lidl prowadzi akcję "Kupuję, nie marnuję". W ramach tego przedsięwzięcia po godzinie 21:00 wdrażane są rabaty w wysokości 50 proc. O szczegółach tej inicjatywy opowiedziała Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.

We wszystkich naszych sklepach po godzinie 21:00 - w ramach akcji "Kupuję, nie marnuję" - wybrane artykuły z "Piekarni w sercu Lidla" są sprzedawane o 50 proc. taniej. Codziennie przeceniane są słodkie i słone przekąski, a w soboty - przed niedzielami niehandlowymi i w dni przedświąteczne - obniżamy cenę chlebów, bułek oraz bagietek. Nasz autorski projekt "Kupuję, nie marnuję" ma na celu wsparcie sprzedaży produktów w pełni wartościowych, ale o zbliżającym się terminie przydatności do spożycia - poinformowała w komunikacie przesłanym redakcji o2.pl

Autor: MDO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić