Lidl szaleje z cenami. Aż zagwiżdżesz z zachwytu

2

W czwartek (16 marca) rozpoczęły się nowe promocje w sklepach sieci Lidl. Będzie można z nich skorzystać do soboty (18 marca) lub do wyczerpania zapasów. Co tym razem szczególnie mocno rzuca się w oko?

Lidl szaleje z cenami. Aż zagwiżdżesz z zachwytu
Lidl (Getty Images, PA Wire/PA Images)

Lidl kusi choćby ceną polskiego kurczaka - udo lub podudzie XXL (1 kg). Cena w tym przypadku to 6,99 zł. Za 16,69 zł można otrzymać natomiast kabanosy wieprzowe lub drobiowo-wieprzowe marki Pikok XXL (480 g). Taniej dostaniesz drugie opakowanie.

Majonez dekoracyjny Winiary to wydatek na poziomie 13,99 zł (700 ml). Poza tym można zaoszczędzić na papierze toaletowym. Teraz ten od Floralys - z balsamem - otrzymasz za 19,99 zł. W opakowaniu znajduje się aż 16 rolek, papier jest 3-warstwowy i ma zapach róży.

W ofercie Lidla nie brakuje też promocji przewidujących gratisy. Akcję 3+1 gratis wdrożono w kontekście wszystkich produktów marki Piratki. 2+1 gratis obowiązuje natomiast w przypadku wszystkich litrowych soków Solevita.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Magda Gessler o inflacji i galopującym wzroście cen. Ma radę, żeby robić rozsądniejsze zakupy

Mało promocji? Wszystkie lody w wielopakach można uzyskać z 40-procentowym rabatem. Taki upust zostanie wdrożony w kontekście drugiego opakowania.

Poza tym przewidziano promocję na banany premium. Za kilogram zapłacisz tylko 7,99 zł.

Lidl szaleje. Od 21:00 taniej o 50 proc.

Warto przypomnieć o tym, że Lidl prowadzi akcję "Kupuję, nie marnuję". W ramach tego przedsięwzięcia po godzinie 21:00 wdrażane są rabaty w wysokości 50 proc. O szczegółach tej inicjatywy opowiedziała Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.

We wszystkich naszych sklepach po godzinie 21:00 - w ramach akcji "Kupuję, nie marnuję" - wybrane artykuły z "Piekarni w sercu Lidla" są sprzedawane o 50 proc. taniej. Codziennie przeceniane są słodkie i słone przekąski, a w soboty - przed niedzielami niehandlowymi i w dni przedświąteczne - obniżamy cenę chlebów, bułek oraz bagietek. Nasz autorski projekt "Kupuję, nie marnuję" ma na celu wsparcie sprzedaży produktów w pełni wartościowych, ale o zbliżającym się terminie przydatności do spożycia - poinformowała w komunikacie przesłanym redakcji o2.pl.
Autor: MDO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.

Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić