aktualizacja 

Miłośnicy McDonald’s są zrozpaczeni. Fast food znacząco podnosi ceny

120

W Polsce nadal panuje inflacja, co znacząco odbija się na stanie naszych kont. Podwyżki nie ominęły także restauracji sieci McDonald's. Kiedy miłośnicy fast foodów udali się do jednego z lokali i spojrzeli na ceny w menu, zjeżyły im się włosy na głowie.

Miłośnicy McDonald’s są zrozpaczeni. Fast food znacząco podnosi ceny
Miłośnicy jedzenia z McDonald's mają powód do zmartwień. Ich ulubione przysmaki podrożały (Getty Images, 2023 SOPA Images)

Jeszcze do niedawna McDonald’s uchodził za lokal o stosunkowo niskich cenach. Wygląda jednak na to, że niedługo może się to zmienić. Kierownictwo restauracji zdecydowało, że panująca w kraju sytuacja wymusiła zmianę, z której klienci raczej nie będą zadowoleni.

McDonald’s – wzrost cen. Fani fast foodów są w szoku

Jak możemy przeczytać na stronie internetowej "Spotted Lublin", obecnie Burger Drwala – jedna z najpopularniejszych pozycji w menu – kosztuje 24,90 zł. Tymczasem jeszcze do niedawna, zgodnie z informacjami podanymi na Kb.pl, jeszcze w 2022 roku było to 18,60 zł.

Kolejnym przykładem rażącej podwyżki jest cena pozycji Burger Drwala z żurawiną. Podczas gdy jeszcze w ubiegłym roku należność za produkt wynosiła 19,20 zł, obecnie klienci będą zmuszeni uiścić kwotę w wysokości aż 26,40 zł.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Zobacz też: Poród w McDonaldzie

To nie pierwszy raz na przestrzeni ostatnich lat, kiedy McDonald’s podniósł ceny. Przedostatni raz miał miejsce zaledwie w 2022 roku, kiedy na przełomie lipca i sierpnia media podniosły kwestię podwyżek należności za poszczególne przekąski.

Podobna sytuacja miała miejsce nie tylko w Polsce, lecz także w innych państwach, w tym m.in. Szwajcarii. Rzecznicy McDonald's motywowali podniesienie cen, wskazując, że to inflacja wymusiła na kierownictwu wprowadzenie podwyżek.

Na liście wielkich korporacji, które w ubiegłym roku zdecydowały się na podniesienie cen, są m.in. Coca-Cola czy Nestle. Pierwszy z koncernów wprowadził podwyżki wartości produktów aż o około 5 proc., a drugi – o 5 proc. w Europie i 10 proc. w Ameryce Północnej.

Autor: EKO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić