aktualizacja 

Nowa sieć wchodzi do Polski. Znamy plan podboju naszego rynku

26

Już za kilka dni w Polsce pojawi się pierwszy sklep Woolworth. Niemiecki gigant zadebiutuje w stolicy małopolski, czyli w Krakowie. Aby przyspieszyć rozwój marki w naszym kraju, firma nawiązała współpracę z dwoma aplikacjami. Chodzi tutaj o Grupę Blix oraz Moją Gazetkę.

Nowa sieć wchodzi do Polski. Znamy plan podboju naszego rynku
Woolworth (Getty Images, Andreas Rentz)

8 maja br. w parku handlowym Atut Galicyjska przy ul. Galicyjskiej 18 w Krakowie pojawi się pierwszy sklep Woolworth w Polsce. W perspektywie średnioterminowej w naszym kraju ma powstać tysiąc sklepów tej marki.

Jak informuje serwis handelextra.pl w ramach budowy pozycji w Polsce firma podpisała umowę z Grupą Blix. Aplikacje tej grupy skupiającą oferty promocyjne, jak i kody zniżkowe do sieci sklepów i restauracji. Ma ona ponad 4 mln odbiorców. Woolworth podejmie również współpracę z Moją Gazetką.

- Mamy dla tutejszych konsumentów ponad 8 tys. dobrej jakości artykułów w niskich cenach. I chcemy od samego początku dystrybuować nasze oferty do polskich klientów w sposób ukierunkowany - mówi cytowany przez handelextra.pl Ruben Schmitz, kierownik działu marketingu sieci Woolworth.

Jak będzie wyglądać współpraca?

Kooperacje z niemieckim gigantem polegać mają na publikacji oraz promocji gazetek reklamowych sieci. Ma to odbywać się zarówno w przypadku regularnych, jak i dedykowanych jednej, konkretnej lokalizacji, w której nowy sklep będzie się otwierał.

Warto podkreślić, że kampaniom otwarciowym - jak podaje serwis - będzie towarzyszyć wysyłka powiadomień push do użytkowników aplikacji.

- Jesteśmy podekscytowani faktem, że sieć Woolworth wybrała właśnie nas na swój główny kanał dystrybucji gazetek promocyjnych w Polsce. (...) Gazetki elektroniczne są obecnie najważniejszym sposobem dotarcia do polskich klientów. Poza aspektami ekologicznymi i ekonomicznymi, jest to wyjątkowo wygodny dla konsumenta, a zarazem szybki dla Woolworth kanał komunikacji - mówi dr Krzysztof Łuczak, kierownik działu sprzedaży detalicznej w Grupie Blix.

Z przekazanych informacji wynika również, że na przestrzeni miesiąca mają pojawić się 2-3 publikacje sieci Woolwarth za pośrednictwem Moja Gazetka.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Michał Szpak przez rok był w żałobie po matce

Woolworth w Polsce. Plany marki

Dodajmy, że plany ekspansji w Polsce są bardzo ambitne. Woolworth chce otwierać nawet 20 nowych sklepów rocznie.

Wiadomo także, że 12 maja br. marka zadebiutuje w Poznaniu, stolicy Wielkopolski, a dokładnie przy Al. Solidarności 47. Z kolei 26 maja br. uruchomi lokal przy ul. Połczyńskiej 4 w Warszawie.

- Jesteśmy dumni, że będziemy mogli przenieść naszą odnoszącą sukcesy koncepcję sprzedaży detalicznej z Niemiec na polski rynek, który uznajemy za bardzo perspektywiczny biznesowo - mówi cytowany przez serwis dlahandlu.pl Radoslav Straka, dyrektor ds. sprzedaży w Woolworth Polska.
- Nie możemy się doczekać, aby zainspirować Polaków szerokim asortymentem, oferując bardzo dobre jakościowo produkty w uczciwych cenach, co jest szczególnie istotne w czasach wysokiej inflacji - dodaje.

W ciągu tego roku planują otworzyć w naszym kraju ok. 10 nowych lokalizacji.

Autor: NJA
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić