aktualizacja 

Pokazał zdjęcie z Biedronki. "Im się już w głowach poprzewracało"

90

Ciąg dalszy konfliktu Biedronki z Lidlem. Tym razem użytkownik serwisu X pokazał zdjęcie z jednego ze sklepów Biedronka. "Im się już w głowach poprzewracało" - ocenił.

Pokazał zdjęcie z Biedronki. "Im się już w głowach poprzewracało"
Kartka w sklepie Biedronka. (Twitter)

Wojna cenowa między Lidlem a Biedronką przybiera na sile. Wszystko zaczęło się od SMS-ów, które otrzymali klienci Biedronki, zarejestrowani w programie lojalnościowym Moja Biedronka. Przekaz był bardzo prosty "W Biedronce jest taniej niż w Lidlu". Sklep podawał przykład wybranego produktu.

SMSy wywołały lawinę komentarzy w sieci. Następnie Biedronka uderzyła w swojego konkurenta przy kasach. Klienci na otrzymanych paragonach mogą przeczytać, że Biedronka jest "tańsza od Lidla".

Od kilku dni Biedronka stara się przekonać również, że koszyk "Faktu" z którego wynika, że po zakupie 25 podstawowych produktów nieco mniej zapłacimy w Lidlu, zawiera błąd.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: UOKiK i kara dla Biedronki. Chróstny: Nie uwziąłem się na ten dyskont
Wspieramy koszyki cenowe, ale Koszyk Faktu z 6.02 zawiera błąd. Rzeczywista cena schabu b/c vac w Biedronce to 10,39 zł/kg i koszyk Biedronki jest najtańszy: 118,57 zł - przekazała sieć w wiadomościach przesłanych do klientów.

Przedstawicie sieci Biedronka przekonują, że porównania cen powinny być właściwe metodologicznie. - Wspieramy wszelkie porównania i koszyki cenowe, bo pomagają klientom dokonywać najlepszych wyborów. Ale te porównania powinny być właściwe metodologicznie – nie da się porównać schabu bez kości sprzedawanego na wagę z lady mięsnej z tym samym mięsem pakowanym próżniowo i tańszym o niemal 12 zł za kilogram. Tak, jak nie da się porównać soku świeżo wyciskanego z sokiem z kartonu albo jaj z wolnego wybiegu i klatkowych – odpowiedział WP Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji w sieci Biedronka.

Jak się okazuje Biedronka nie tylko wysyła klientom SMSy, ale również rozwiesza kartki w sklepach, informując o błędzie w koszyku zakupowym "Faktu".

Jeden z użytkowników serwisu X zamieścił zdjęcie kartki w sieci. "W koszyku "faktu" ceny zaskakują? Faktycznie, bo nie wszystkie ceny są prawidłowe!" - czytamy na wywieszonej w sklepie kartce.

Im się już w głowach poprzewracało - ocenił pan Michał w serwisie X zamieszczając zdjęcie z Biedronki.
Trwa ładowanie wpisu:twitter
Autor: ESO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić