Paulina Antoniak
Paulina Antoniak| 

Pracownicy Poczty Polskiej wściekli. Nowy pomysł spółki wywołał falę oburzenia

208

Od dłuższego czasu Poczta Polska jest w fatalnej kondycji finansowej. Niedawno spółka ogłosiła ogromną redukcję zatrudnienia, mającą objąć nawet pięć tysięcy osób. Ostatni pomysł nowych władz dolał tylko oliwy do ognia. Przedsiębiorstwo planuje zakup misek dla psów, które mają się znaleźć w każdej placówce. Choć to szczytna inicjatywa, wywołała wiele głosów oburzenia wśród pracowników.

Pracownicy Poczty Polskiej wściekli. Nowy pomysł spółki wywołał falę oburzenia
Sytuacja w Poczcie Polskiej przedstawia się nieciekawie (GETTY, SOPA Images)

Sytuacja w Poczcie Polskiej już od dawna przedstawia się nieciekawie. Jednak od początku tego roku spółka podejmuje decyzje, którymi pracownicy są wręcz oburzeni. Przedsiębiorstwo notuje ogromne straty, a w związku z tym planuje redukcje zatrudnienia mające objąć nawet pięć tysięcy osób, rezygnuje z inwestycji, podwyżek i nowych rekrutacji.

Jak podaje portal Next.gazeta.pl, strata finansowa za ubiegły rok mogła wynieść nawet 787 mln złotych, a stabilizacja finansowa ma być najważniejszym celem do zrealizowania przez nowego prezesa spółki Sebastiana Mikosza.

Ostatnio władze Poczty Polskiej wpadły na nowy pomysł, który oburzył pracowników. W ramach ocieplenia wizerunku spółka zamierza zakupić miski dla psów do każdego oddziału placówki. Na pracowniczych forach internetowych zawrzało. Po tej samej stronie stanęły praktycznie wszystkie związki zawodowe w firmie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Gala Solve for Tomorrow

Pracownicy oburzeni nowym pomysłem Poczty Polskiej

"Dla psa miska wody, dla pracownika miska ryżu", "Poczta przyjazna psom, ale czy ludziom?", "Poczta schodzi na psy", "Kupno misek dla psów nie jest teraz priorytetem" - cytuje zapisy z wewnętrznego forum pracowników przedsiębiorstwa "Rzeczpospolita".

Na początku myślałem, że to spóźniony żart na Prima Aprilis. Ale nie - Poczta znowu potrafiła mnie zaskoczyć. Czekam na pierwsze skargi klientów, że miska jest pusta. - komentuje dla "Rzeczpospolitej" przewodniczący Związku Zawodowego Pracowników Poczty Robert Czyż.

Poczta Polska podkreśla, że jednym z jej podstawowych celów jest zmiana wizerunku firmy. Na forum znalazły się również pozytywne komentarze co do nowej inicjatywy.

"W ramach zainicjowanych działań ograniczyliśmy już liczbę plakatów i materiałów promocyjnych w placówkach, jak również rozpoczęliśmy przegląd i porządkowanie oferty handlowej. Dążymy do tego, aby nasze urzędy i filie stały się miejscami bardziej przyjaznymi dla klientów. Z uwagi na kondycję finansową firmy, zaplanowane na tę chwilę działania mają charakter niskokosztowy" - tłumaczy spółka.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić