Quebonafide życzy smacznej matchy i zaprasza do Lidla. Fani oszaleją

Jednen z najpopularniejszych polskich artystów Quebonafide sprawdzi się na rynku spożywczym. Raper razem ze znanym producentem muzycznym FORXST-em wprowadzają na rynek Matchę Latte oraz Milk Tea. Quebo poszedł o krok dalej od Maty, bo młody raper jedynie sygnował swoim nazwiskiem zestaw w McDonald’s. Natomiast pochodzący z Ciechanowa raper rusza z własną marką spożywczą MISS TI. Napoje będą do końca kwietnia dostępne na wyłączność w sieci Lidl.

Quebonafide rusza z własną linią napojów Quebonafide rusza z własną linią napojów
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | Marcin Bruniecki/REPORTER
oprac.  KRWL

Mieliśmy już zestaw Maty w McDonald’s. Starszy kolega po fachu młodego Matczaka, Quebonafide poszedł o krok dalej i nawiązał współpracę z siecią dyskontów Lidl. Już od 9 lutego będzie można kupić w Lidlu Matchę Latte oraz Milk Tea stworzone przez Quebonafide i popularnego producenta FORXST-a pod marką MISS TI.

Znawcy twórczości Quebo i Maty na pewno od razu zauważą pewne nawiązanie do wspólnego kawałka muzyków pt. Papuga. To z tego kawałka pochodzi popularny wers Quebo — "Smacznej matchy, j***ć potwierdzaczy".

Matcha Quebo
Matcha Quebo © MAteriały prasowe

Pomysł na napoje powstał podczas wspólnej podróży muzyków do Azji. Quebo i FORXST, co widać po ich mediach społecznościowych, podróżowali razem:

Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami – właściwie dla siebie! – czytamy w komunikacie Lidla.

Matcha Latte i Milk Tea oferowane są w wersji z mlekiem UHT i wegańskiej. Jak informuje Lild – napoje mają naturalnie pobudzające działanie. Mają też pozytywnie wpływać na pamięć i koncentrację. Oba produkty otrzymały najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje o wartościach odżywczych i pomaga w dokonywaniu zdrowych wyborów żywieniowych.

Co więcej, opakowania stworzono w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu. Za produkcję odpowiada producent specjalizujący się w wysokiej jakości funkcjonalnych napojach – SOTI Natural sp. z o.o.

Napoje będą do końca kwietnia dostępne na wyłączność w sieci Lidl. Za 500 ml Milk Tea lub Matcha Latte trzeba będzie zapłacić 9,99 zł. Matcha i Milk Tea mają być w ofercie sieci na stałe. Quebo jak na muzyka przystało promuje swój nowy spożywczy biznes wideoklipem

Ti x Quebonafide - THIRSTY NIGHT

Źródło artykułu: money.pl
Wybrane dla Ciebie
Żołnierz chciał się poddać. Rosjanie zaczęli egzekucję
Żołnierz chciał się poddać. Rosjanie zaczęli egzekucję
Tragiczny wybuch pieca w Częstochowie. Nie żyje starsza kobieta
Tragiczny wybuch pieca w Częstochowie. Nie żyje starsza kobieta
Plaster na dłoni Trumpa. Jego rzeczniczka zabrała głos
Plaster na dłoni Trumpa. Jego rzeczniczka zabrała głos
Kupił czekoladę na jarmarku. Aż się zagotował, gdy ją otworzył
Kupił czekoladę na jarmarku. Aż się zagotował, gdy ją otworzył
Wygrała 120 mln euro. Większości już nie ma. Zaskakujące, co zrobiła
Wygrała 120 mln euro. Większości już nie ma. Zaskakujące, co zrobiła
Jechał rowerem. I nagle coś takiego. "Kaptur, słuchawki"
Jechał rowerem. I nagle coś takiego. "Kaptur, słuchawki"
Zacznie się 8 grudnia. Niż w drodze do Polski
Zacznie się 8 grudnia. Niż w drodze do Polski
Wielka ewakuacja w Wielkiej Brytanii. Zatrzymano dwóch Polaków
Wielka ewakuacja w Wielkiej Brytanii. Zatrzymano dwóch Polaków
Amerykanie mają dość. Sondaż mówi wszystko
Amerykanie mają dość. Sondaż mówi wszystko
Zobaczył karteczkę. Wściekł się. "To jest nielegalne"
Zobaczył karteczkę. Wściekł się. "To jest nielegalne"
Skandal w szkole. Młodzi Austriacy zrobili taką budowlę
Skandal w szkole. Młodzi Austriacy zrobili taką budowlę
Głośno o zachowaniu Trumpa. Wszystko się nagrało
Głośno o zachowaniu Trumpa. Wszystko się nagrało