Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
aktualizacja 

Quebonafide życzy smacznej matchy i zaprasza do Lidla. Fani oszaleją

38

Jednen z najpopularniejszych polskich artystów Quebonafide sprawdzi się na rynku spożywczym. Raper razem ze znanym producentem muzycznym FORXST-em wprowadzają na rynek Matchę Latte oraz Milk Tea. Quebo poszedł o krok dalej od Maty, bo młody raper jedynie sygnował swoim nazwiskiem zestaw w McDonald’s. Natomiast pochodzący z Ciechanowa raper rusza z własną marką spożywczą MISS TI. Napoje będą do końca kwietnia dostępne na wyłączność w sieci Lidl.

Quebonafide życzy smacznej matchy i zaprasza do Lidla. Fani oszaleją
Quebonafide rusza z własną linią napojów (Adobe Stock, Marcin Bruniecki/REPORTER)

Mieliśmy już zestaw Maty w McDonald’s. Starszy kolega po fachu młodego Matczaka, Quebonafide poszedł o krok dalej i nawiązał współpracę z siecią dyskontów Lidl. Już od 9 lutego będzie można kupić w Lidlu Matchę Latte oraz Milk Tea stworzone przez Quebonafide i popularnego producenta FORXST-a pod marką MISS TI.

Znawcy twórczości Quebo i Maty na pewno od razu zauważą pewne nawiązanie do wspólnego kawałka muzyków pt. Papuga. To z tego kawałka pochodzi popularny wers Quebo — "Smacznej matchy, j***ć potwierdzaczy".

Matcha Quebo
Matcha Quebo (MAteriały prasowe)

Pomysł na napoje powstał podczas wspólnej podróży muzyków do Azji. Quebo i FORXST, co widać po ich mediach społecznościowych, podróżowali razem:

Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami – właściwie dla siebie! – czytamy w komunikacie Lidla.

Matcha Latte i Milk Tea oferowane są w wersji z mlekiem UHT i wegańskiej. Jak informuje Lild – napoje mają naturalnie pobudzające działanie. Mają też pozytywnie wpływać na pamięć i koncentrację. Oba produkty otrzymały najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje o wartościach odżywczych i pomaga w dokonywaniu zdrowych wyborów żywieniowych.

Co więcej, opakowania stworzono w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu. Za produkcję odpowiada producent specjalizujący się w wysokiej jakości funkcjonalnych napojach – SOTI Natural sp. z o.o.

Napoje będą do końca kwietnia dostępne na wyłączność w sieci Lidl. Za 500 ml Milk Tea lub Matcha Latte trzeba będzie zapłacić 9,99 zł. Matcha i Milk Tea mają być w ofercie sieci na stałe. Quebo jak na muzyka przystało promuje swój nowy spożywczy biznes wideoklipem

Zobacz także: Ti x Quebonafide - THIRSTY NIGHT
Autor: KRWL
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Absurdalny koniec meczu. Nie wiedział, że wygrał!
Korona Kielce jedzie do Gliwic. Vukovic: możemy uczynić święta barwniejszymi
Multimedalistka pobiegła w zawodach szkolnych. Film obiegł internet
Darmowa kawa w Żabce. "Zapraszamy wszystkich klientów"
Chiny jako alternatywa dla USA? "Musimy wziąć na siebie odpowiedzialność"
Nagle Messi podał nazwisko Lewego. Wymienił go w nietypowym gronie
Nagranie z muzeum ich pogrążyło. Wśród skazanych syn polityka i radny
Tragedia w Hamburgu. Nie żyje 15-latek. Siedmiu Syryjczyków w areszcie
Policja ostrzega. Tego nie wolno robić w lany poniedziałek
Pod ziemią czekała tajemnica. Historyczne odkrycie przy budowie UW
Sałatka warstwowa na Wielkanoc. Ten przepis to hit
Polacy, szykujcie się. Uderzą już 18 kwietnia
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić