Bartłomiej Nowak
Bartłomiej Nowak| 

Szokująca reklama styp przy wyjściu na cmentarz. "Ułóż się wygodnie"

4

Przy wejściu na cmentarz komunalny w Bolesławcu zawisła reklama hotelu Ibis Styles Bolesławiec (woj. dolnośląskie). Mieszkańcy miasta są podzieleni. W sprawie głos zabrała grupa Accor.

Szokująca reklama styp przy wyjściu na cmentarz. "Ułóż się wygodnie"
Kontrowersyjna reklama hotelu przed cmentarzem w Bolesławcu. Jest reakcja grupy Accor (Facebook, Google Maps)

Zdaje się, że reklama hotelu Ibis została dostosowana do miejsca, przy którym zawisła. Na wprost wejścia na cmentarz komunalny w Bolesławcu swoje usługi organizacji imprez reklamował Hotel Ibis Styles. Na bannerze można było przeczytać napis: "Najlepsza stypa? Tylko w hotelu Ibis Styles Bolesławiec!"

Gdyby pomysłodawca reklamy na tym poprzestał, zapewne nie byłoby całego zamieszania i kontrowersji. Jednak na dole banera widnieje rysunek trumny i narysowana w komiksowym stylu chmurka z napisem: "Ułóż się wygodnie, resztę zrobimy za Ciebie!".

Sprawę reklamy nagłośnił portal bolec.info. Na Facebooku pod postem do artykułu rozgorzała dyskusja. O dziwo większość osób była rozbawiona. "To jest czarny humor. W mojej opinii nie ma w tym nic niesmacznego! Śmierć jest nieodłącznym elementem życia" - napisała pod postem pani Pola. "Na tym polega reklama, super" - napisała Pani Aleksandra.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Pogrzeb Aleksieja Nawalnego. Tłumy w Moskwie

Krytyka reklamy hotelu w Bolesławcu

Oczywiście pojawiły się też głosy sprzeciwu. W postach jest ich jednak relatywnie mało. "Dramat" - napisała pani Agnieszka. Na stronie artykułu większość komentujących też nie widzi problemu. W komentarzach są pojedyncze głosy krytyki.

W Bolesławcu banner wzbudził wiele kontrowersji. Do sprawy odniósł się też właściciel sieci hotelu Ibis Styles firma Accor.

Interwencja sieci Accor. Baner znika spod cmentarza

Baner reklamowy hotelu ibis Styles Bolesławiec nie jest zgodny z linią komunikacyjną i wartościami marki ibis Styles oraz grupy Accor. W związku z tym hotel został poproszony o jego usunięcie i nieuwzględnianie nazwy marki ani grupy - przekazał starszy konsultant ds. PR Wojciech Florek w rozmowie z portalem bolec.info.

W wyniku tej interwencji właściciele hotelu w Bolesławcu zdecydowali się na zdjęcie banneru. Jego odświeżona wersja nie zawiera już kontrowersyjnego komiksowego rysunku.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić