Szokująca reklama styp przy wyjściu na cmentarz. "Ułóż się wygodnie"

Przy wejściu na cmentarz komunalny w Bolesławcu zawisła reklama hotelu Ibis Styles Bolesławiec (woj. dolnośląskie). Mieszkańcy miasta są podzieleni. W sprawie głos zabrała grupa Accor.

aKontrowersyjna reklama hotelu przed cmentarzem w Bolesławcu. Jest reakcja grupy Accor
Źródło zdjęć: © Facebook, Google Maps
Bartłomiej Nowak

Zdaje się, że reklama hotelu Ibis została dostosowana do miejsca, przy którym zawisła. Na wprost wejścia na cmentarz komunalny w Bolesławcu swoje usługi organizacji imprez reklamował Hotel Ibis Styles. Na bannerze można było przeczytać napis: "Najlepsza stypa? Tylko w hotelu Ibis Styles Bolesławiec!"

Gdyby pomysłodawca reklamy na tym poprzestał, zapewne nie byłoby całego zamieszania i kontrowersji. Jednak na dole banera widnieje rysunek trumny i narysowana w komiksowym stylu chmurka z napisem: "Ułóż się wygodnie, resztę zrobimy za Ciebie!".

Sprawę reklamy nagłośnił portal bolec.info. Na Facebooku pod postem do artykułu rozgorzała dyskusja. O dziwo większość osób była rozbawiona. "To jest czarny humor. W mojej opinii nie ma w tym nic niesmacznego! Śmierć jest nieodłącznym elementem życia" - napisała pod postem pani Pola. "Na tym polega reklama, super" - napisała Pani Aleksandra.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Pogrzeb Aleksieja Nawalnego. Tłumy w Moskwie

Krytyka reklamy hotelu w Bolesławcu

Oczywiście pojawiły się też głosy sprzeciwu. W postach jest ich jednak relatywnie mało. "Dramat" - napisała pani Agnieszka. Na stronie artykułu większość komentujących też nie widzi problemu. W komentarzach są pojedyncze głosy krytyki.

W Bolesławcu banner wzbudził wiele kontrowersji. Do sprawy odniósł się też właściciel sieci hotelu Ibis Styles firma Accor.

Interwencja sieci Accor. Baner znika spod cmentarza

Baner reklamowy hotelu ibis Styles Bolesławiec nie jest zgodny z linią komunikacyjną i wartościami marki ibis Styles oraz grupy Accor. W związku z tym hotel został poproszony o jego usunięcie i nieuwzględnianie nazwy marki ani grupy - przekazał starszy konsultant ds. PR Wojciech Florek w rozmowie z portalem bolec.info.

W wyniku tej interwencji właściciele hotelu w Bolesławcu zdecydowali się na zdjęcie banneru. Jego odświeżona wersja nie zawiera już kontrowersyjnego komiksowego rysunku.

Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
Krzyżówka z wiedzy ogólnej. Tylko mistrz odkryje wszystkie hasła
Krzyżówka z wiedzy ogólnej. Tylko mistrz odkryje wszystkie hasła
Rodzinny spacer zmienił się w dramat. Dzieci pochylały się nad ojcem
Rodzinny spacer zmienił się w dramat. Dzieci pochylały się nad ojcem
Policja przyłapana. "To będzie podwójna kara". Ostra reakcja
Policja przyłapana. "To będzie podwójna kara". Ostra reakcja
To on szuka "złotego pociągu". Właśnie się ujawnił
To on szuka "złotego pociągu". Właśnie się ujawnił
Szedł obok placu zabaw. Nagle taki widok. "Prawdziwy hit sezonu"
Szedł obok placu zabaw. Nagle taki widok. "Prawdziwy hit sezonu"
Premier Indii mówił o pokoju. Spójrzcie na twarz Putina
Premier Indii mówił o pokoju. Spójrzcie na twarz Putina
Pojawił się w centrum Wrocławia. Kierowcy musieli omijać go łukiem
Pojawił się w centrum Wrocławia. Kierowcy musieli omijać go łukiem
Portugalia zaostrza przepisy deportacyjne dla nielegalnych imigrantów
Portugalia zaostrza przepisy deportacyjne dla nielegalnych imigrantów
8 miliardów funtów na wsparcie Ukrainy? Brytyjczycy mają plan
8 miliardów funtów na wsparcie Ukrainy? Brytyjczycy mają plan
Miał już dość. Ujęcie sprzed Lidla. Wywiesił karteczkę
Miał już dość. Ujęcie sprzed Lidla. Wywiesił karteczkę
Wyż z Rosji nadal nad Polską. Należy spodziewać się opadów
Wyż z Rosji nadal nad Polską. Należy spodziewać się opadów
Zaginęła 15-latka z Konstantynowa Łódzkiego. Jest nowy trop
Zaginęła 15-latka z Konstantynowa Łódzkiego. Jest nowy trop