aktualizacja 

W Lidlu się zaczęło. Na ten widok szczęka opada do samej ziemi

22

Nowy tydzień to oczywiście nowe promocje w sklepach sieci Lidl. Tym razem taniej można nabyć produkty charakterystyczne dla kuchni greckiej, ale nie tylko. Na co warto zwrócić uwagę?

W Lidlu się zaczęło. Na ten widok szczęka opada do samej ziemi
Lidl (Getty Images, 2022 Matt Cardy)

W poniedziałek (23 stycznia) rusza grecki tydzień z Lidlem. Teraz w popularnych dyskontach otrzymasz ser feta Eridanous za 8,99 zł, ser w stylu greckim tej samej marki za 15,99 zł czy pastę do pieczywa z serem feta za 6,49 zł.

Ser w kostkach kosztuje 11,49 zł. Za wędzonego tuńczyka w zalewie zapłacisz 7,99 zł, a pulpeciki nadziewane to wydatek na poziomie 10,99 zł. Salami wołowe ma natomiast cenę 8,99 zł.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Rekordowa inflacja na Węgrzech. "Zakupy są bolesne"

Uwagę niewątpliwie przykuwa też akcja, którą objęto wszystkie wędliny w plastrach marki Pikok (250 g). Chodzi o promocję 2+1 gratis. Takie samo rozwiązanie wdrożono w kontekście czekolady Fin Carre z całymi orzechami lub migdałami. W formule 1+1 gratis można zgarnąć sok Solevita 100 proc. pomarańczowy.

Poza tym przeceniona została kiełbasa biała premium z szynki (8,79 zł/500 g). Za 7,19 zł dostaniesz frankfurterki wędzone Pikok, a kaszka zbożowa mleczna Bobovita kosztuje 6,39 zł. Aromatyczny żel pod prysznic CIEN to aktualnie wydatek na poziomie 4,35 zł.

Lidl. Taniej o 50 proc. od godz. 21:00

Warto wspomnieć o tym, że Lidl prowadzi akcję "Kupuję, nie marnuję". W ramach tego przedsięwzięcia po godzinie 21:00 wdrażane są rabaty w wysokości 50 procent. O szczegółach tej inicjatywy opowiedziała Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.

We wszystkich naszych sklepach po godzinie 21:00 w ramach akcji "Kupuję, nie marnuję" wybrane artykuły z "Piekarni w sercu Lidla" są sprzedawane o 50% taniej. Codziennie przeceniane są słodkie i słone przekąski, a w soboty przed niedzielami niehandlowymi i w dni przedświąteczne obniżamy cenę chlebów, bułek oraz bagietek. Nasz autorski projekt "Kupuję, nie marnuję" ma na celu wsparcie sprzedaży produktów w pełni wartościowych, ale o zbliżającym się terminie przydatności do spożycia - poinformowała w komunikacie przesłanym o2.pl.
Autor: MDO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić