W tym sklepie Polacy już nic nie kupią. Popularna marka zniknęła z rynku

21

Ten szyld na dobre zniknął z Polski. Grupa Eurocash zakończyła rebranding - zastąpiła stare sklepy Mila nowymi, pod marką Delikatesy Centrum. Nie obyło się bez kłopotów, proces opóźnił się o rok.

W tym sklepie Polacy już nic nie kupią. Popularna marka zniknęła z rynku
Sklepy Mila znikają. Zmienią się w Delikatesy Centrum (Wikimedia, Public Domain)

Grupa Eurocash z rocznym poślizgiem zakończyła wielką akcję zmiany sklepów Mila w Delikatesy Centrum. O przejęcie sieci Eurocash starało się od 2017 roku, w 2018 zgodził się na to UOKiK.

Przejęcie sieci Mila, czyli ok. 190 supermarketów, kosztowało Eurocash 350 mln zł. Grupa zakładała, że zmieni każdy ze sklepów w Delikatesy Centrum do września 2019 roku. Akcja ruszyła w czerwcu 2019, jednak zakończyła się dopiero pod koniec 2020.

W minionym roku sfinalizowaliśmy integrację przejętych we wcześniejszych latach sieci supermarketów z Delikatesami Centrum. Dziś jest to jedna struktura organizacyjna, funkcjonująca pod wspólną marką, w związku z czym możemy teraz skupić się na rozwoju oferty dla konsumentów, transformacji cyfrowej, a także dalszej ekspansji, wspólnie z naszymi klientami, właścicielami niezależnych sklepów detalicznych - powiedział Wiadomościom Handlowym Jacek Owczarek, członek zarządu i dyrektor finansowy Grupy Eurocash.

Na koniec grudnia 2020 roku sieć handlu detalicznego Grupy Eurocash obejmowała 1573 małe supermarkety (w tym 967 franczyzowych oraz 606 własnych), spośród których 1545 działa pod marką Delikatesy Centrum. Strategia rozwoju segmentu Eurocash Detal zakłada rozbudowę sieci franczyzowej Delikatesy Centrum i osiągnięcie liczby 2400 placówek w ciągu następnych 4-5 lat.

Zobacz także: Sądny piątek w całym kraju. "Spodziewamy się olbrzymich tłumów"
Autor: OPM
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić