Od przeszło roku w ponad 100 sklepach marki Kaufland oferowane są usługi pocztowe. Cieszą się one sporym zainteresowaniem, w związku z czym kierownictwo sieci zdecydowało się wprowadzić je we wszystkich 227 placówkach w Polsce.
Czytaj także: Rolniku, ważna wiadomość. Chodzi o dopłaty bezpośrednie
Taki ruch pozwala sklepom na prowadzenie działalności również w niedziele niehandlowe. Wielkość placówki nie ma żadnego znaczenia.
Od wielu lat misją sieci Kaufland jest ułatwianie klientom codziennych zakupów. Konsekwentnie stawiamy na koncept one-stop-shopping, dając kupującym dostęp do szerokiego wachlarza usług i produktów najemców naszych pasaży. Mamy świadomość, że to właśnie możliwość zrobienia kompleksowych zakupów oraz załatwienia wielu innych spraw w jednym miejscu, znacznie zwiększa komfort klientów. Dotyczy to także usług pocztowych - powiedział członek zarządu Kaufland Polska Marcin Łojewski, cytowany przez wirtualnemedia.pl.
Czytaj także: Te buty to prawdziwy hit. Cena? Aż brakuje słów
Kaufland obserwuje konkurencję. "Nie zamykamy się na żadne z rozwiązań"
Przedstawiciel zarządu Kaufland Polska nie ukrywa, że kierownictwo tej sieci uważnie monitoruje ruchy konkurencji.
Na rynku handlowym obserwujemy tendencję uruchamiania tego typu działalności, która jednocześnie stwarza możliwość prowadzenia sprzedaży w niedziele niehandlowe. Uważnie obserwujemy konkurencję oraz trendy i nie zamykamy się na żadne z rozwiązań, które będzie odpowiadać potrzebom naszych klientów - dodał Łojewski.
Coraz więcej sklepów staje się jednocześnie placówkami pocztowymi. Od kilku lat taki status mają Żabki. Podobno do stania się placówkami pocztowymi przymierzają się również sklepy Lewiatan.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.