Wrze po akcji Biedronki. Lidl "mistrzem riposty" na Facebooku

Niemałe poruszenie wywołała Biedronka. Wszystko za sprawą rozsyłania SMS-ów o promocjach, które zawierały porównanie do cen obowiązujących w Lidlu. Niemiecki gigant zdążył już odpowiedzieć. Zareagowali też internauci.

Biedronka, LidlBiedronka, Lidl
Źródło zdjęć: © Getty Images

Biedronka zdecydowała się na dość nietypowy zabieg marketingowy. Przedstawiciele tej sieci rozesłali wiadomości z informacjami o promocjach. Zamieszczono w nich porównania do cen obowiązujących w Lidlu.

W poniedziałek 5.02 w Biedronce mandarynka luz jedynie 3,49zl/kg, bez aplikacji, a w Lidlu 14% drożej niż w Biedronce mandarynka luz 3,99zl/kg z aplikacja. Oferta Lidl z gazetki. A do tego w Biedronce 20zl rabatu od razu jak wydasz min. 299zl z karta MB. Tylko 5.02 - tak brzmiała jedna z wiadomości.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Senator do Przyłębskiej. "Jest o krok żeby zrobić wielki zakalec"

W podobny sposób promowano inne okazje. Na reakcję Lidla nie trzeba było długo czekać.

Ej, też dostaliście wczoraj wieczorem ten dziwny łańcuszek? - zapytano na Facebooku.

Internauci momentalnie odpowiedzieli. "Tak, zachęcił mnie do zrobienia zakupów u Was", "Lidl umie w marketing", "mistrzowie riposty", "niedobrze mi się robi, jak widzę wojnę Biedronka-Lidl" - pisali.

Kontrowersyjna kampania Biedronki. Są komentarze

Do podjętych działań marketingowych w rozmowie z Radiem ZET odniósł się choćby Jan Kołodyński, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka.

Podejmujemy rozmaite działania zmierzające do tego, by poinformować naszych klientów o cenach najważniejszych produktów w naszej sieci, w tym rzetelnie je porównując z cenami u naszych konkurentów - oznajmił. - W tym konkretnym przypadku najlepiej widać kto jest liderem cen na polskim rynku, do którego działań dostosowują się konkurenci - dodał.

Głos zabrała również Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska. - Pragniemy zaznaczyć, że rozpowszechniane informacje o cenach wybranych produktów w sieci Lidl Polska są nieprawdziwe i wprowadzają konsumentów w błąd - podkreśliła, cytowana przez wspomnianą rozgłośnię.

Źródło artykułu: o2pl
Wybrane dla Ciebie
Tragicznym wypadek w Lubuskiem. Nie żyje jedna osoba
Tragicznym wypadek w Lubuskiem. Nie żyje jedna osoba
Rozmowa Macron-Putin? Jasny komunikat z Paryża
Rozmowa Macron-Putin? Jasny komunikat z Paryża
Puszczał filmy w Trumpem. Nauczyciela posądzono o terroryzm
Puszczał filmy w Trumpem. Nauczyciela posądzono o terroryzm
Tak wyglądało Boże Narodzenie w Betlejem. Świętowanie w cieniu cierpienia
Tak wyglądało Boże Narodzenie w Betlejem. Świętowanie w cieniu cierpienia
Akcja policji na Opolszczyźnie. "Brak fragmentu szyny"
Akcja policji na Opolszczyźnie. "Brak fragmentu szyny"
Ataki na kolej w Ukrainie. W tle logistyka z Polski
Ataki na kolej w Ukrainie. W tle logistyka z Polski
Wstrząsające odkrycie na Śląsku. Martwe karpie wrzucone do stawu
Wstrząsające odkrycie na Śląsku. Martwe karpie wrzucone do stawu
Awaria wyciągu krzesełkowego. Utknęło blisko 80 narciarzy, w tym dzieci
Awaria wyciągu krzesełkowego. Utknęło blisko 80 narciarzy, w tym dzieci
Pijany 64-latek niemal spowodował karambol. "Ogromne zagrożenie"
Pijany 64-latek niemal spowodował karambol. "Ogromne zagrożenie"
Ktoś przywiązał psa do drzewa. Zareagowali policjanci
Ktoś przywiązał psa do drzewa. Zareagowali policjanci
Ograniczenie do 50 km/h. Policja pokazała rejestrator. Tyle pędziło audi
Ograniczenie do 50 km/h. Policja pokazała rejestrator. Tyle pędziło audi
Czołowe zderzenie na Zakopiance. Droga jest już przejezdna
Czołowe zderzenie na Zakopiance. Droga jest już przejezdna