Wrze po akcji Biedronki. Lidl "mistrzem riposty" na Facebooku

Niemałe poruszenie wywołała Biedronka. Wszystko za sprawą rozsyłania SMS-ów o promocjach, które zawierały porównanie do cen obowiązujących w Lidlu. Niemiecki gigant zdążył już odpowiedzieć. Zareagowali też internauci.

Biedronka, LidlBiedronka, Lidl
Źródło zdjęć: © Getty Images

Biedronka zdecydowała się na dość nietypowy zabieg marketingowy. Przedstawiciele tej sieci rozesłali wiadomości z informacjami o promocjach. Zamieszczono w nich porównania do cen obowiązujących w Lidlu.

W poniedziałek 5.02 w Biedronce mandarynka luz jedynie 3,49zl/kg, bez aplikacji, a w Lidlu 14% drożej niż w Biedronce mandarynka luz 3,99zl/kg z aplikacja. Oferta Lidl z gazetki. A do tego w Biedronce 20zl rabatu od razu jak wydasz min. 299zl z karta MB. Tylko 5.02 - tak brzmiała jedna z wiadomości.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Senator do Przyłębskiej. "Jest o krok żeby zrobić wielki zakalec"

W podobny sposób promowano inne okazje. Na reakcję Lidla nie trzeba było długo czekać.

Ej, też dostaliście wczoraj wieczorem ten dziwny łańcuszek? - zapytano na Facebooku.

Internauci momentalnie odpowiedzieli. "Tak, zachęcił mnie do zrobienia zakupów u Was", "Lidl umie w marketing", "mistrzowie riposty", "niedobrze mi się robi, jak widzę wojnę Biedronka-Lidl" - pisali.

Kontrowersyjna kampania Biedronki. Są komentarze

Do podjętych działań marketingowych w rozmowie z Radiem ZET odniósł się choćby Jan Kołodyński, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka.

Podejmujemy rozmaite działania zmierzające do tego, by poinformować naszych klientów o cenach najważniejszych produktów w naszej sieci, w tym rzetelnie je porównując z cenami u naszych konkurentów - oznajmił. - W tym konkretnym przypadku najlepiej widać kto jest liderem cen na polskim rynku, do którego działań dostosowują się konkurenci - dodał.

Głos zabrała również Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska. - Pragniemy zaznaczyć, że rozpowszechniane informacje o cenach wybranych produktów w sieci Lidl Polska są nieprawdziwe i wprowadzają konsumentów w błąd - podkreśliła, cytowana przez wspomnianą rozgłośnię.

Źródło artykułu: o2pl

Wybrane dla Ciebie

Kradli drewno z lasu. Leśnicy już wiedzą, kim byli sprawcy
Kradli drewno z lasu. Leśnicy już wiedzą, kim byli sprawcy
Pocałunek mógł kosztować Thibus igrzyska. Oto finał sprawy
Pocałunek mógł kosztować Thibus igrzyska. Oto finał sprawy
Pił piwo pod chmurką. Teraz spędzi rok za kratkami
Pił piwo pod chmurką. Teraz spędzi rok za kratkami
30 lat Wirtualnej Polski. Wygraj bilety na koncert Sanah
30 lat Wirtualnej Polski. Wygraj bilety na koncert Sanah
17 lipca zapadnie wyrok. Oskarżono trzech lekarzy
17 lipca zapadnie wyrok. Oskarżono trzech lekarzy
OSP Sędziszowa pogrążona w żałobie. Zmarł 47-letni strażak
OSP Sędziszowa pogrążona w żałobie. Zmarł 47-letni strażak
Odebrali im synka, bo są niepełnosprawni. "Poczułam się gorzej jak śmieć"
Odebrali im synka, bo są niepełnosprawni. "Poczułam się gorzej jak śmieć"
Niebezpiecznie nad Bałtykiem. Na plażach zawisły czerwone flagi
Niebezpiecznie nad Bałtykiem. Na plażach zawisły czerwone flagi
Przypadkowe odkrycie w jeziorze. Naukowcy: To przerosło oczekiwania
Przypadkowe odkrycie w jeziorze. Naukowcy: To przerosło oczekiwania
Izabela Kisio-Skorupa pobita podczas transmisji na żywo. Sprawca usłyszał zarzuty
Izabela Kisio-Skorupa pobita podczas transmisji na żywo. Sprawca usłyszał zarzuty
Tragedia na Korfu. Polka utonęła na oczach syna
Tragedia na Korfu. Polka utonęła na oczach syna
Pracował w smażalniach, by poznać prawdę. Oto kulisy nieuczciwego biznesu
Pracował w smażalniach, by poznać prawdę. Oto kulisy nieuczciwego biznesu