Kupiłeś ten napój w Żabce? Uważaj! Sklep ostrzega klientów

4

O tym, że lemoniada Dobra Karma o smaku kiszonych pomarańczy i mango dostępna w sklepach sieci Żabka stanowi zagrożenie i sklep wycofuje się z jej sprzedaży, poinformowano w specjalnym oświadczeniu.

Kupiłeś ten napój w Żabce? Uważaj! Sklep ostrzega klientów
W napojach stwierdzono obecność kruszonego szkła (Adobe Stock)

Wspomniany napój z kiszonych pomarańczy i mango, Żabka wycofuje ze sprzedaży ze względu na bezpieczeństwo swoich klientów i klientek.

Okazuje się, że w partii produktu, która trafiła na sklepowe półki w całej Polsce mogą znajdować się odłamki szkła. Jest już specjalne oświadczenie sieci w tej sprawie, o którym poinformowała stacja TVN24.

W związku z możliwości wystąpienia kawałków szkła w produkcie: 12019637 LEMONIADA KISZONE POM I MANG DK 330ML MW., oznakowanego terminem przydatności do spożycia 24/01/2025, jesteśmy zobligowani do wycofania ze sprzedaży w/w partii towaru" - czytamy w specjalnym komunikacie udostępnionym przez sieć.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Sklepy bez obsługi. Przyjmą się w Polsce? "Mamy kilkadziesiąt tys. klientów"

Przy okazji przedstawiciele sieci Żabka apelują o niespożywanie wspomnianego produktu i utylizację go zgodnie z zasadami segregacji odpadów jakie obowiązują w anszym kraju.

Zapewniają także, że lemoniadę można bez problemu oddać bezpośrednio w sklepie, gdzie towar był zakupiony, a pieniądze zostaną nam zwrócone przez obsługę sklepu.

Produkt może być niebezpieczny dla zdrowia Konsumenta. Zwrotu należy dokonać w sklepie Żabka, w którym dokonano zakupu, a za zwracany produkt otrzymają Państwo zwrot pieniędzy w kwocie ceny zakupu. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogą wynikać w związku z zaistniałą sytuacją - przestrzega sieć.
Autor: BBI
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić