GGG

NASA pokazuje nowe zdjęcia z Marsa. Internauci są pewni tego, co widzą

Podziel się:

Spore zamieszanie w mediach społecznościowych wywołały fotografie z Marsa, które opublikowała NASA. Zdaniem wielu internautów na zdjęciach można dostrzec kosmitę.

NASA pokazuje nowe zdjęcia z Marsa. Internauci są pewni tego, co widzą
NASA wywołała spore zamieszanie (Twitter)

Internauci z wypiekami na twarzy śledzą postępy bezzałogowej misji na Marsa zorganizowanej przez NASA. Ta rozpoczęła się 30 lipca 2020 roku, a łazik Perseverance eksploruje nieznaną planetę od 18 lutego 2021 roku. Co pewien czas w mediach społecznościowych pojawiają się kolejne nowe zdjęcia z odległego kosmosu, które zawsze budzą wielkie zainteresowanie.

Zespół odpowiedzialny za dane z łazika opublikował na Twitterze nowe fotografie. Pokazano na nich zapierające dech w piersiach widoki marsjańskiego krajobrazu. Internauci nie ukrywali swojego zachwytu nad pięknymi kadrami, a jedno ze zdjęć wzbudziło w nich szczególne zainteresowanie. Zdaniem niektórych widać na nim kosmitę.

Internauci wpadli na trop kosmity i rozpętała się burza. Zauważyli go na fotografii, która przedstawia fragment skały, z którego łazik usunął warstwę powierzchniową, aby umożliwić dokładniejsze przyjrzenie się jej. Uwagę komentujących przykuł biały trójkąt oraz czarna plama, które ich zdaniem miałyby świadczyć o obecności obcych. Sprawy nie skomentowała NASA.

Zobacz także: Dziennikarz zapytał o najnowszy sondaż. Takiej odpowiedzi się nie spodziewał