o2 - Serce Internetu
Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
  • Quizy
Wróć na
Angelika Karpińska
|

Obajtek wrzucił prywatne zdjęcie. Zapowiada pracowity tydzień

21
Podziel się

Daniel Obajtek zazwyczaj stroni od dzielenia się w mediach społecznościowych szczegółami ze swojego życia prywatnego. Tym razem prezes PKN Orlen postanowił jednak pokazać, jak spędza wolną niedzielę.

Obajtek wrzucił prywatne zdjęcie. Zapowiada pracowity tydzień
Daniela Obajtka czeka pracowity tydzień. (PAP)
bDYIFpiZ

Daniel Obajtek opublikował na Facebooku zdjęcie, na którym pokazał, jak spędza wolny weekend. Prezes PKN Orlen pochwalił się, że odpoczywa przy ognisku. To chyba ostatnie chwile weekendowego relaksu, bo, jak zapowiedział, czeka go pracowity tydzień.

Zima dopisuje. Chwila odpoczynku przed kolejnym tygodniem pełnym wyzwań - napisał Obajtek.
bDYIFpjb

Ostatnio o Obajtku jest w mediach coraz głośniej. Duże poruszenie wywołało przejęcie przez PKN Orlen grupy Polska Press, która wydaje 20 dzienników regionalnych, blisko 120 tygodników lokalnych oraz ok. 500 portali internetowych.

Ostatnio Obajtek został okrzyknięty "Człowiekiem wolności" tygodnika "Sieci" i "Człowiekiem Roku" tygodnika "Wprost". Były wójt Pcimia zyskał również ogromne uznanie ze strony Jarosława Kaczyńskiego, który wypowiadał się o nim w samych superlatywach i stwierdził, że jest on "nadzieją dla całej Polski".

bDYIFpjh

Daniel Obajtek premierem? Prezes Orlenu komentuje

Pojawiły się nawet spekulacje, że prezes Orlenu może zostać nowym premierem. Jednak Obajtek stanowczo odciął się od plotek.

Nigdy na temat premierowania z panem premierem Jarosławem nie rozmawiałem - mówił pod koniec stycznia.
bDYIFpji
Z premierem Mateuszem Morawieckim nie mamy żadnej atmosfery skłócenia. (…) Na pewno nie damy się rozgrywać w tym zakresie - dodał.

Zobacz także: Ryszard Czarnecki z PiS o wywiadze Jarosława Kaczyńskiego. "Obajtek to człowiek sukcesu"

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
bDYIFpjC
Źródło:
o2pl
KOMENTARZE
(21)
Ochraniarz
2 miesiące temu
Wybranki , Kaczyńskiego to najcześciej kruczowłosi , mono owłosieni faceci , z długimi kształtnymi palcami i mocno wypchanymi spodniami. Tacy wgkadajacy na macho lub alfonsa, i babe zerznie i faceta zadowoli , wazne ile ma kasy i jaka posadę w zamian oferuje . Widac to po Hofmanie , Jakim, Obajtku, Foglu. Sorry panowie jeśli któregoś jeszcze w wyliczance pominąłemm. Hofman ex rzecznik prasowy kaczora , Jaki o włos prezydent Warszawy teraz za 15 tys Euro w Bruxseli , Fogiel aktualny rzecznik rzadu , Obajtek gwiazda PiS u i cudo Kaczyńskiego , starzec robi w gacie na jego widok i cos mu staje . Udaje ze nie widzi ile kradnie i gdzie byle go nie stracic z oczu. Sex to opium i wszystko wybaczy .
Zielarka
2 miesiące temu
Obajtek za kase to i obciagnie , widocznie kaczorowi dogadzal , ze stary na jego widok zaczyna sie ślinić, oczy mu robia sie maślane , jezor sie płacze i zaczyna popadać w osłupienie bo tak obajtek emanuje na starca , jego aura powoduje u niego lekkie odrętwienie i mrowienie i cos zaczyna znowu sztywniec, wow a to ci dopiero viagra .
Renata
2 miesiące temu
niech żonę pokaże , a nie ognisko...
bDYIFpjD
z Hajfy
3 miesiące temu
nie zamieścił?
kaja
3 miesiące temu
No cóż PR premierowski czas zacząć, Jarosław namaścił, trzeba działać, trochę prywaty nie zaszkodzi
emeryt
3 miesiące temu
a to tylko taki wojt z Pcimia gdzie wolali na niego chlopek roztropek ,tak go nazywalismy w Pcimiu ,az przyjeczal maly karzel z pisu i mianowal tego majtka czy bezmajtka prezesem orlenu ,dlaczego ?za wiernosc
emerytka
3 miesiące temu
Kaczyński zaślepiony Dyzma dzisiejszych czasów ale to będzie tylko do czasu????machlojki wyjdą prędzej czy później
SLONZOK
3 miesiące temu
Gazeta ludzka pisze ze szefowie gangów przekręty na miliony nie są mu obce ale w PISIE to żadna przeszkodą tam wszyscy tacy sami
lol
3 miesiące temu
Uczony po prywatnej szkole w Radomiu! Dlaczego z podkrakowskiego Pcimia nie dostał się np na AGH?
ldz15d
3 miesiące temu
Lepiej niech pismaki sie zainteresuja jak ten misiu robi studia MBA a nie griluje kiełbe. Pół departmentu mu pisze prace i projekty bo pan prezes nie ogarnia podstaw
Marek
3 miesiące temu
Kompletnie nieprzygotowany czlowiek. Zima a on w sportowym lekkim obuwiu (-10celscjusza), bez czapki i rekawiczek. I bez kielby na patyku...to chyba najwieksza wtopa.
Jarro
3 miesiące temu
Kręci lody. Ja wam mówię uczciwie kręci.
Niikki
3 miesiące temu
Człowiek z polipropylenu.
bDYIFpjv
Icek
3 miesiące temu
MAJAC PELNE POPARCIE KACZYNSKIEGO TO I DUDA PEWNIE SIE BOI!!!!!!
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić