Mateusz Domański
Mateusz Domański| 
aktualizacja 

Oto siła mediów społecznościowych. Gigant wycofuje się ze współpracy z TVP

2831

Carrefour Polska postanowił wstrzymać emisję reklam m.in. w serwisach TVP VOD. Zdecydowano się na taki ruch po tym, jak na Twitterze pojawiły się zarzuty, że na portalu TVP.info pojawiają się treści uderzające w mniejszości seksualne.

Oto siła mediów społecznościowych. Gigant wycofuje się ze współpracy z TVP
Afera. Carrefour reaguje na treści zamieszczane w TVP.info (PxHere)

Na Twitterze rozpętała się burza. Jedna z internautek zwróciła Carrefourowi uwagę na to, że reklama jego polskiego oddziału ukazała się w sekcji TVP Stream na portalu TVP VOD.

Przy okazji zestawiła dwa zrzuty ekranu. Pokazała wspomnianą reklamę, a także teksty, które pojawiają się na TVP.info po wpisaniu hasła "tęczowa zaraza".

Czy wiecie, że kupujecie reklamy w polskiej grupie nadawców publicznych #TVP, finansując obrzydliwą nienawiść do LGBT? - zapytała, cytowana przez wiurtualnemedia.pl.

Ten wątek nagłośniła też organizacja Stop Funding Hate. Na Twitterze pisano o tym naprawdę sporo.

Trwa ładowanie wpisu:twitter

Carrefour reaguje po wpisie internautki

Centrala Carrefoura zareagowała na wpis wspomnianej internautki. Stwierdzono, że wskazane treści "nie odzwierciedlają wartości firmy".

Po twoim zgłoszeniu wstrzymaliśmy bieżącą kampanię. Podwoimy naszą czujność na te tematy - przekazał spożywczy gigant.

Swój komentarz do tej sprawy opublikował też Samuel Pereira, zastępca kierownika redakcji mediów interaktywnych TAI. - Jesteśmy portalem informacyjnym, informujemy. Nie wiem skąd pomysł, żeby konsultować artykuły z francuskim sklepem spożywczym. Kto z firmy Carrefour Polska miałby decydować, którą informację podać, a którą ocenzurować i na jakiej podstawie prawnej miałby podejmować taką decyzję? - zapytał.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić