Szymon Hołownia bryluje w Sejmie. "Imponuje młodemu pokoleniu"
Sejm pod przewodnictwem Szymona Hołowni cieszy się niespotykaną dotąd popularnością. Były prowadzący programu "Mam talent" ma duże zaufanie wśród młodych ludzi, którzy uwielbiają jego amerykański styl bycia. Doktor Sergiusz Trzeciak ma jednak dla marszałka pewną przestrogę.
Od początku kadencji Sejmu nowy marszałek Szymon Hołownia budzi coraz większe zainteresowanie. Pojawił się nawet pseudonim "Grillownia", nawiązujący do tego, w jaki sposób lider Trzeciej Drogi obchodzi się często z politykami, głównie Prawa i Sprawiedliwości, którzy od pierwszego posiedzenia starają się go testować i rzucać mu kłody pod nogi.
Hołownia jako marszałek wprowadził do Sejmu nowe zasady. Czasem z humorem, innym razem ciętą ripostą, co tylko nakręca spiralę zainteresowania. Kanał "Sejm RP" przekroczył 100 tysięcy subskrypcji i zapracował na tzw. srebrny przycisk.
Czytaj także: Szymon Hołownia: W Sejmie jest 50 rozrabiaków
Imponuje młodemu pokoleniu stylem prowadzenia obrad, ripostami. Widać wielkie telewizyjne doświadczenie - podkreśla Marek Sawicki z Polskiego Stronnictwa Ludowego.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Przypadki napaści seksualnej w "taksówkach na aplikację". Ofiar jest coraz więcej. "Skandal!"
Jak podkreśla doktor Sergiusz Trzeciak dla "Super Expressu", Hołownia prezentuje iście amerykański styl. Jego żona jest pilotką, a poznał ją kręcąc materiał telewizyjny. Trzeciak ma jednak dla Hołowni pewną przestrogę.
Jest cienka granica pomiędzy byciem fajnym i zabawnym, a byciem śmiesznym. Szymon Hołownia powinien zatem uważać, żeby za bardzo nie skrócić dystansu - twierdzi ekspert od politycznego wizerunku.
Hołownia zdobył popularność Polaków
Szymon Hołownia został niedawno liderem rankingu zaufania wśród polityków według CBOS. Ufa mu ponad połowa dorosłych Polaków (52 proc.). To wynik o 12 punktów procentowych wyższy, niż zanotowany w pierwszej dekadzie października, tuż przed wyborami.
Warto zaznaczyć, że jedno z posiedzeń Sejmu zostało obejrzane ponad 1,3 mln razy. Dla porównania, zaprzysiężenie Andrzeja Dudy na prezydenta w 2020 roku miało 39 tys. wyświetleń na YT.