Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
oprac. Aneta Polak | 

"Wstyd na całą Polskę". Oto co zrobili w restauracji w Łebie

1423

Zamówili, zjedli i "zapomnieli" zapłacić. Restauracja w Łebie szuka klientów, którzy – jak czytamy w mediach społecznościowych – pozostawili po sobie puste talerze i ogromny niesmak. Właściciele lokalu zdecydowali się opublikować w sieci zdjęcia turystów, posądzonych o nieuczciwość.

"Wstyd na całą Polskę". Oto co zrobili w restauracji w Łebie
Lokal opublikował zdjęcia klientów, którzy wyszli bez płacenia (Agencja Wyborcza.pl, Facebook, Bartosz Bańka)

Klienci jednego z lokali gastronomicznych w Łebie zdobyli wątpliwą sławę po tym, jak restauracja opublikowała ich zdjęcia w mediach społecznościowych. Miała ku temu ważny powód.

Jak opisuje lokal, klienci zamówili najdroższe pozycje z menu, potem zjedli dania i... wyszli bez płacenia. Z pewnością nie zrobili tego z powodu niezadowolenia z jakości posiłków, bo – jak wyjaśnia lokal – zostawili na stole puste talerze.

Ważny komunikat. Poszukujemy tych państwa ze zdjęć, którzy postanowili zamówić najdroższe pozycje w menu MozArt Klubokawiarni i niestety "zapomnieli" zapłacić – pisze restauracja w mediach społecznościowych.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Strefa Czystego Transportu w Warszawie już działa. Kierowcy starszych aut muszą uważać

W dalszej części wpisu właściciele lokalu zaprosili klientów do uregulowania rachunku i napiętnowali ich zachowanie. Padły przy tym mocne słowa. – Uważamy że jesteście złodziejami i wieśniakami! Ale za to puste talerze świadczyły o tym że jedzenie smakowało – napisano.

Wyszli z lokalu bez płacenia. "Wstyd na całą Polskę"

W komentarzach pod postem zawrzało.

"Biznesmeni! Biedny by zapłacił", "Wstyd na całą Polskę", "Codziennie obiad w innym lokalu i wakacje niskobudżetowe zaliczone... Przykre, że są tacy ludzie" - piszą internauci.

Ale pojawił się też komentarz sugerujący, że klienci po prostu zapomnieli zapłacić za jedzenie. "A może naprawdę zapomnieli zapłacić, są na wakacjach. Czasami się zdarza" - zastanawia się jedna z internautek.

Oczywiście mogło się tak zdarzyć, jednakże faktem jest, że właściciele lokali gastronomicznych, szczególnie podczas wakacji, często skarżą się na nieuczciwych klientów, którzy "dają nogę" bez płacenia za jedzenie.

– (...) Sam fakt niezadowolenia z jakości obsługi czy dania nie upoważnia do opuszczenia restauracji bez płacenia rachunku – to wykroczenie, zagrożone karą aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny – przypomina "Dziennik Gazeta Prawna" wyjaśniając, że po otrzymaniu niesmacznego jedzenia lub w przypadku niezadowolenia z obsługi, można złożyć reklamację.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Wyniki Lotto 26.03.2025 – losowania Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Wstrząsający raport. W Korei Płd. dochodziło do "masowego eksportu" dzieci do adopcji
Urzędnicy wracają na uniwersytet. Dowiedzą się, jak działać w sytuacjach kryzysowych
Malarka podpadła Trumpowi. Oto, co mówiła podczas odsłonięcia portretu
Czterej amerykańscy żołnierze zaginęli podczas ćwiczeń na Litwie. Media donoszą o ich śmierci
Jak zażywamy leki i czemu robimy to źle? Farmaceutom pomoże nowa aplikacja
Trzody chlewne i fermy drobiu zanieczyszczają wody. Mieszkańcy Galicji idą z tym do sądu
Turniej w USA na celowniku. Miliony dolarów w puli, a piłkarze niezadowoleni?
Noworodek w oknie życia w Legionowie. Ważna wiadomość dla rodziców chłopca
Robinho wziął się do pracy w więzieniu. Wiadomo, co robi
Prezydent Argentyny żartuje z Neymara. Internet płonie od jego wpisów
Przepiszą podręczniki? Sensacja na Wyspach
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić