Edyta Sokołowska
Edyta Sokołowska| 

Zobaczył w Biedronce taką paprykę. Mamy komentarz sieci

38

Klient sklepu Biedronka udostępnił w mediach społecznościowych nagranie, na którym widzimy - jak określił ironicznie - "lekko przybrudzoną" paprykę. Zwróciliśmy się do biura prasowego Biedronki o komentarz w tej sprawie. "Pracownicy zostaną ponownie przeszkoleni w tym zakresie" - podkreśla przedstawicielka sieci.

Zobaczył w Biedronce taką paprykę. Mamy komentarz sieci
Klient biedronki pokazał, jak wyglądała papryka w sprzedaży w jednym ze sklepów Biedronka w Bytomiu. (Facebook, Google Maps)

Mężczyzna zarejestrował, jak wyglądała papryka w sprzedaży w jednym z marketów Biedronka w Bytomiu. Klient sieci nie zdradził jednak dokładnej lokalizacji sklepu. Na wideo widzimy kilka kartonów papryki, która jest cała w pyle.

Jesteśmy w Biedronce, eleganckie papryczki, lekko przybrudzone - ironizuje autor nagrania, które opublikował na Facebooku.

Pod nagraniem nie brakuje sarkastycznych komentarzy internautów: "Pewnie na palecie z ziemniakami były", "Widać, że naturalne i niemyte pod sprzedaż", "Świeża prosto z pola".

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Zepsute mięso w lodówce. Tych kilku oznak lepiej nie lekceważyć

Zwróciliśmy się do biura prasowego Biedronki z pytaniem, dlaczego papryka w takim stanie trafiła na sklepowe półki. Agata Makaryk, starsza menedżerka sprzedaży w sieci Biedronka, odpowiedzialna na sklepy w Bytomiu zapewnia, że zadowolenie i satysfakcja klientów z zakupów stanowi jeden z podstawowych filarów działalności sieci Biedronka.

Każde zgłoszenie dotyczące obniżenia jakości produktów, nawet jeśli incydentalne traktujemy z pełną powagą. W przypadku zgłoszonej sprawy oraz przesłanych zdjęć nie jesteśmy w stanie ustalić dokładnej lokalizacji sklepu, w którym doszło do incydentu. Co za tym idzie bezpośrednio wyjaśnić z placówką, w której doszło do zdarzenia, przyczyny zabrudzenia - wyjaśnia przedstawicielka sieci Biedronka.

W odpowiedzi na nasze zapytanie Agata Makaryk dodaje, że "pracownicy sklepu są zobowiązani do weryfikacji jakości produktów przed wystawieniem towaru na salę sprzedaży oraz kilka razy w ciągu dnia, w ramach kontroli ekspozycji".

Pracownicy wszystkich placówek na terenie miasta Bytom zostaną ponownie przeszkoleni w tym zakresie - zapewnia starsza menedżerka sprzedaży w sieci Biedronka, odpowiedzialna na sklepy w Bytomiu.

Wszelkie wątpliwości co do jakości produktów, klienci sieci Biedronka powinni zgłaszać na miejscu do przedstawicieli dyskontu.

Wideo można obejrzeć TU.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić