Zachowanie Meghan. Sprawiło, że księżna Kate straciła panowanie nad sobą
Wciąż nie cichną pogłoski, że Meghan Markle dopuszczała się mobbingu wobec personelu brytyjskiej rodziny królewskiej. Nowe światło na sprawę postanowiła rzucić Kirstie Allsopp. Prezenterka telewizyjna wyjawiła, jak na zachowanie Markle reagowała Kate Middleton.
Kirstie Allsopp podzieliła się wiedzą na temat relacji łączących Kate Middleton i Meghan Markle w rozmowie z "The Telegraph". Allsopp przywołała słynny wywiad, którego żona księcia Harry'ego udzieliła Oprah Winfrey.
Meghan Markle zastraszała pracowników. Kate Middleton zareagowała emocjonalnie
W trakcie słynnego wywiadu Meghan Markle przyznała, że Kate Middleton doprowadziła ją do płaczu, jednak później przeprosiła za swoje zachowanie i ofiarowała żonie księcia Harry'ego kwiaty. Kirstie Allsopp podważyła wersję wydarzeń przedstawioną przez Markle, przekonując, że sytuacja wyglądała odwrotnie.
Przeczytaj także: Przepowiedziała żonę Harry'emu. Wróżka księżnej wie, co nastąpi dalej
Spór między księżnymi, który zakończył się płaczem Middleton, miał wybuchnąć z winy Markle. Mimo że – jak podkreślała Kirstie Allsopp – żona księcia Williama jest osobą bardzo opanowaną, jednak zdenerwowała się zachowaniem byłej aktorki wobec pracowników rodziny królewskiej.
Kate nigdy nie traci nad sobą panowania, ale była zła, gdy dowiedziała się, że Meghan była niegrzeczna wobec personelu Pałacu Kensington. W końcu Kate straciła nad sobą kontrolę i wybuchła płaczem, ale przyjęła kwiaty od Meghan, gdy próbowała załagodzić sytuację – podkreślała Kirstie Allsopp (Mirror).
Zobacz też: Meghan Markle zawsze stawiała na swoim. Jej zachowanie było nie do przyjęcia
Przeczytaj także: Meghan Markle została wyśmiana przez amerykańską senator
Meghan Markle konsekwentnie zaprzecza, aby dopuszczała się złego traktowania pracowników Pałacu Kensington. Księżna dowodzi, że padła ofiarą zorganizowanej kampanii oszczerstw. Wśród osób, które zdecydowały się na formalne złożenie skargi na zachowanie Markle, znalazł się m.in. Jason Knauf, pracujący dla niej w przeszłości jako ekspert ds. komunikacji.