aktualizacja 

To wideo jest hitem. Tak pracownicy "bawią się" bagażami na lotnisku

12

Po tym, jak filmik, na którym pracownicy brutalnie obchodzą się z walizkami, stał się hitem w sieci, firma świadcząca usługi przeładunkowe na lotniskach rozpoczęła wewnętrzne dochodzenie. "Lekceważące zachowanie wobec bagażu i rzeczy osobistych klientów nie będzie tolerowane" - przekazał dyrektor generalny Swissport International.

To wideo jest hitem. Tak pracownicy "bawią się" bagażami na lotnisku
Pracownicy lotniska rzucali walizkami i świetnie się bawili (TikTok, rexross79)

Na filmie udostępnionym na TikToku widać, jak trzech pracowników lotniska w Melbourne - śmiejąc się - rzuca walizkami i torbami pasażerów na taśmę transportową. Nietrudno zauważyć, że mężczyźni specjalnie uderzają bagażami, wkładając w to niemało wysiłku. W pewnym momencie możemy zobaczyć nawet, jak pracownik podnosi torbę aż nad głowę, a następnie z impetem ciska nią w taśmę. Od momentu opublikowania klip zebrał już ok. 4,5 mln wyświetleń i ponad 24 tys. komentarzy.

"Nie rozumiem, dlaczego są tacy brutalni" - napisał jeden z użytkowników. "To jest powód, dla którego podróżowałem po całym świecie, a tylko w Australii zniszczono mi dwie walizki" - skomentował kolejny.

Rzucali bagażami. Trwa dochodzenie

W opisie nagrania oznaczono linie lotnicze Qantas oraz lotnisko w Melbourne. Jak potwierdził w rozmowie z "The Guardian" rzecznik australijskiego przewoźnika, mężczyźni byli pracownikami podwykonawcy Qantas, czyli firmy Swissport Australia.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Rekordowa liczba Polaków na Malcie. "Będzie więcej lotów"
Zachowanie widoczne na filmie jest zdecydowanie niedopuszczalne. Nasz podwykonawca prowadzi pilne dochodzenie w tej sprawie - wyjaśnił rzecznik Qantas.

Pracownicy zostali zawieszeni

Postępowanie pracowników lotniska potępił również dyrektor generalny Swissport International - Brad Moore. Jak wyjaśnił, mężczyźni zostali zawieszeni na czas dochodzenia i ostrzeżeni, że powinni się liczyć z poważnymi działaniami dyscyplinarnymi.

Trwa ładowanie wpisu:tiktok
Takie zachowanie to ogromny zawód dla wszystkich naszych pracowników, ale przede wszystkim dla personelu działającego na pierwszej linii, który nawet w czasie pandemii ciężko pracował, aby zapewnić najwyższe standardy jakości w tak trudnych okolicznościach. Lekceważące zachowanie wobec bagażu i rzeczy osobistych klientów nie będzie tolerowane - napisał Moore w komunikacie cytowanym przez news.com.au.

Źródło: Insider.com

Autor: HSZ
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić