aktualizacja 

Wydała na bilet lotniczy 8 tys. zł. Z problemem musiała radzić sobie sama

9

Większość z nas uwielbia miejsca przy oknie podczas podróży samolotem. Jednak jak się okazuje, czasami taka możliwość może być uciążliwa. Na własnej skórze przekonała się o tym Ally Shapiro. Kobieta natrafiła na miejsce z zepsutą roletą i oślepiającymi promieniami słońca. Pasażerka zwróciła się o pomoc do obsługi maszyny. Zaproponowane przez nich rozwiązanie było dość nieszablonowe.

Wydała na bilet lotniczy 8 tys. zł. Z problemem musiała radzić sobie sama
Wydała na bilet lotniczy 8 tys. zł. Z problemem musiała radzić sobie sama (TikTok)

Ally Shapiro to córka amerykańskiej aktorki Jill Zarin, która bardzo aktywnie działa na TikToku. Jej poczynania na tej platformie śledzi ponad 53 tys. osób.

Młoda kobieta lipcu br. udała się w podróż z francuskiego Nimes do Nowego Jorku. Jak poinformowała, za bilet w jedną stronę w samolocie linii lotniczej Delta zapłaciła dwa tys. dol., czyli w przeliczeniu ponad osiem tys. zł.

Niestety jeszcze przed startem Alle zwróciła uwagę na pewną usterkę, która przy 8-godzinnym locie może być dość problematyczna.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Goździalska komentuje wypowiedź Fabijańskiego. Padły mocne słowa

Wydała na bilet lotniczy 8 tys. zł. Z problemem musiała radzić sobie sama

Córka Jill Zarin zajmując swoje miejsce, zauważyła, że w jej oknie brakuje rolety. Poinformowała o tym fakcie stewardesę. Ta jednak nie wykazała się zrozumieniem i była "niegrzeczna i lekceważąca". Nawet nie wspomniała o możliwości zmiany miejsca.

Na szczęście z pomocą przyszła inna pracownica, która zaproponowała dość niecodzienne wyjście z sytuacji. Jak myślicie, na jaki pomysł wpadła?

Kiedy płacisz za niezwykle drogi lot międzynarodowy, który trwa osiem godzin, można by pomyśleć, że w zestawie będzie roleta… Zaoferowali mi taśmę i książeczki bezpieczeństwa (jak na ironię), żebym mogła to sama zakleić - wyjaśnia w TikToku.

Na opublikowanym wideo widzimy, jak pasażerka sama okleja okno taśmą i kartami bezpieczeństwa. To zapewniło jej chwile wytchnienia od rażącego słońca.

Trwa ładowanie wpisu:tiktok

"Powinni zaproponować nam inne rozwiązanie"

Kobieta wyznała także, że od lat korzysta z usług tej linii lotniczej. Jej zdaniem załoga powinna lepiej poradzić sobie z tym problemem.

Jako ktoś, kto już i tak ma sporo niepokoju podczas lotu, była to dla mnie naprawdę kiepska sytuacja i chciałabym, żeby poradzili sobie z tym lepiej lub przynajmniej zaoferowali nam inne miejsce, ponieważ nie mogłam lecieć w ten sposób - powiedziała.
Zmusili nas do usunięcia broszur przed lądowaniem, ponieważ kierownictwo byłoby zdenerwowane... Czy nie powinni być zdenerwowani, że mają zepsute okno i nie pozwalają nam zamienić się miejscami? - dodał.

Ally Shapiro złożyła skargę do Delty, jednak nie otrzymała zwrotu pieniędzy.

Trwa ładowanie wpisu:tiktok
Autor: NJA
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić