aktualizacja 

Nawet Ryanair komentuje. Kontrowersyjne zdjęcie z pokładu samolotu

342

Od pewnego czasu w mediach społecznościowych huczy na temat dziwnych i niestosownych zachowań pasażerów na pokładzie samolotu. Tak był i tym razem. Do sieci trafiło zdjęcie, na którym widzimy zdegustowaną klientkę Ryanaira. Na post kobiety zareagowała linia lotnicza.

Nawet Ryanair komentuje. Kontrowersyjne zdjęcie z pokładu samolotu
Pokazała obrzydliwe zachowanie pasażera. Ryanair zabrał głos (Pixabay, Twitter, @305CHERRY, Steve001)

Pasażerowie od lat poszukują coraz to nowych sposobów, aby uczynić podróż w klasie ekonomicznej bardziej znośną. Niestety, ale zdarza się, że w poszukiwaniu wygodniejszej pozycji oraz ulgi dla zmęczonych nóg, pójdą za daleko.

Tak było i tym razem. W piątek 21 lipca jedna z pasażerek Ryanaira na Twitterze opublikowała kontrowersyjne zdjęcie z pokładu samolotu. Sam przewoźnik odpowiedział na jej post.

Pokazała obrzydliwe zachowanie pasażera. Ryanair zabrał głos

Na zdjęciu widzimy kobietę, która siedzi przy przejściu na pokładzie Ryanaira. Na pierwszy rzut oka nie ma w tym nic nadzwyczajnego, jednak zastanawiać może jej zdegustowana mina.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Pisarek zabiera głos ws. skończonej przyjaźni z menadżerką!

Jeśli bliżej przyjrzymy się zdjęciu znajdziemy powód takiego zachowania pasażerki. W prawym dolnym rogu z kadru wyłania się naga stopa spoczywająca na oparciu jej fotela.

Trzy dni po zamieszczeniu posta na Twitterze pojawiła się odpowiedź linii lotniczej. "Nie możemy ponosić za to odpowiedzialności" - napisał administrator profilu.

Trwa ładowanie wpisu:twitter

Głos internautów

Do tej pory post dotarł do 4,1 mln użytkowników platformy. W komentarzach wielu krytykowało takie zachowanie. Niektórzy nawet zasugerowali, że lotnicze powinny ustanowić za nie specjalne kary.

Musicie egzekwować surową politykę dotyczącą skarpet lub obciążać pasażerów opłatą - napisał jeden z internautów.

Pojawił się także, wpisy, w których użytkownicy platformy dzielili się podobnymi historiami z podróży. Pewien mężczyzna zdradził, że podczas ostatniego lotu pewna pasażerka położyła bose stopy na rozkładany stoliku przed nim.

Znaleźli się też tacy, który uważają, że obowiązkiem linii lotniczych jest zapewnienie komfortu pasażerów i nadzorowaniem ich zachowań.

Z pewnością członek personelu pokładowego powinien powiedzieć temu pasażerowi, że bose stopy są niedopuszczalne, szczególnie na czyimś podłokietniku - czytamy.
Autor: NJA
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić