Kendall Jenner pod ostrzałem. Nienawidzą jej za tę reklamę

Kendall Jenner wystąpiła w reklamie Pepsi, w której puszka napoju weszła w rolę gołąbka pokoju. I ludzie są mocno zdenerwowani. Głównie na Kendall.

Obraz
Źródło zdjęć: © Youtube.com

To miał być wielki moment dla Jenner i Pepsi. Ostatni raz znana modelka wzięła udział w ogólnoświatowym spocie Pepsi w 1992 roku. I była to Cindy Crawford. Ćwierć wieku później zamiast dwóch chłopców podziwiających spragnioną ochłody supermodelkę, mamy Kendall schodzącą z piedestału "ikony mody" pod wpływem puszczonego jej z tłumu oka. Celem opuszczenia tej lukratywnej pozycji jest przyłączenie się do globalnego ruchu pokojowego napędzanego kaloriami z puszki Pepsi. Ludziom to się nie spodobało.

Nowa reklama Pepsi odwołująca się do słynnego zdjęcia z protestów w Baton Rouge jest cholernym nadużyciem idei społecznego aktywizmu do promocji marki - skomentował jeden z internautów na Twitterze.

Obraz
© twitter.com

Czy Pepsi uważa, że to jakiś żart, że z księżniczki reality show zrobili twarz ruchu wyzwolenia? - pyta z oburzeniem inny.

*Co poszło nie tak? * Pierwszym łatwym żartem z reklamy jest owo męskie spojrzenie, które obudziło w 21-latce ducha Rewolucji Francuskiej.

Moim ulubionym fragmentem Rewolucji Francuskiej była ta chwila, gdy sankiuloci puścili takie oko do Marii Antoniny - kpi ktoś na Twitterze.

Kolejna sprawa - rasowy strzał w kolano. Z powodu braku politycznej poprawności, a może po prostu zdrowego rozsądku - zabrakło go chyba scenarzyście - Kendall zdziera z głowy platynową perukę i wciska ją zniesmaczonej czarnoskórej kobiecie.

Przesadzamy? Jeżeli potrafili zdenerwować nawet wpływową amerykańską blogerkę, w PepsiCo mają PR-owy problem.

Centralne przesłanie jest chyba największym problemem. Ludzie nie rozumieją idei "rozbrojenia" policjanta z kordonu słodkim, zimnym napojem w puszce.

Nie mogę uwierzyć, że Kendall Jenner powstrzymała brutalność policji przy pomocy Pepsi. Moi drodzy, mamy pokój na świecie! - drwiąco pisze internautka.

Czy Kendall Jenner zerwała z głowy zupełnie niezłą perukę Tokyo Stylez i przerwała sponsorowany przez korporację marsz protestacyjny, żeby wręczyć strażnikowi miejskiemu Pepsi? - głosi kolejny wpis.

Obejrzyjcie reklamę i sami oceńcie, czy to ma sens? Dajcie znać w komentarzach.

Tymczasem Pepsi zareagowała na krytykę takim komentarzem:

To jest globalna reklama pokazująca, jak ludzie z różnych zakątków świata łączą się w duchu harmonii. I to jest chyba ważny przekaz.

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Wybrane dla Ciebie
Drony nad bazą atomowych okrętów podwodnych. Francuskie wojsko otworzyło ogień
Drony nad bazą atomowych okrętów podwodnych. Francuskie wojsko otworzyło ogień
Dwulatek wpadł do szamba. Teraz szpital przekazał dobre wieści
Dwulatek wpadł do szamba. Teraz szpital przekazał dobre wieści
Krzyżówka z wiedzy ogólnej. Tylko mistrz odkryje wszystkie hasła
Krzyżówka z wiedzy ogólnej. Tylko mistrz odkryje wszystkie hasła
Rodzinny spacer zmienił się w dramat. Dzieci pochylały się nad ojcem
Rodzinny spacer zmienił się w dramat. Dzieci pochylały się nad ojcem
Policja przyłapana. "To będzie podwójna kara". Ostra reakcja
Policja przyłapana. "To będzie podwójna kara". Ostra reakcja
To on szuka "złotego pociągu". Właśnie się ujawnił
To on szuka "złotego pociągu". Właśnie się ujawnił
Szedł obok placu zabaw. Nagle taki widok. "Prawdziwy hit sezonu"
Szedł obok placu zabaw. Nagle taki widok. "Prawdziwy hit sezonu"
Premier Indii mówił o pokoju. Spójrzcie na twarz Putina
Premier Indii mówił o pokoju. Spójrzcie na twarz Putina
Pojawił się w centrum Wrocławia. Kierowcy musieli omijać go łukiem
Pojawił się w centrum Wrocławia. Kierowcy musieli omijać go łukiem
Portugalia zaostrza przepisy deportacyjne dla nielegalnych imigrantów
Portugalia zaostrza przepisy deportacyjne dla nielegalnych imigrantów
8 miliardów funtów na wsparcie Ukrainy? Brytyjczycy mają plan
8 miliardów funtów na wsparcie Ukrainy? Brytyjczycy mają plan
Miał już dość. Ujęcie sprzed Lidla. Wywiesił karteczkę
Miał już dość. Ujęcie sprzed Lidla. Wywiesił karteczkę