Bank wyłączy aplikacje w telefonach klientów. Nie będzie odwrotu
Korzystasz z bankowości internetowej w swoim telefonie? Jeśli jesteś klientem mBanku warto sprawdzić jakiego systemu aktualnie używasz na swoim smartfonie. Brak aktualizacji iOS lub Androida może doprowadzić do wyłączenia aplikacji na dobre. Koniecznie sprawdźcie, kogo dotkną zmiany.
Coraz trudniej wyobrazić sobie codzienne zakupy czy płacenie rachunków bez dostępu do swojego konta w telefonie.
Drobne transakcje, jak kupno biletu na autobus czy opłacenie parkingu w większości miast dokonywane są właśnie z użyciem smartfona. Ale co gdyby nagle z dnia na dzień taka opcja przestała być dostępna?
Z tym pytaniem muszą zmierzyć się klienci mBanku. Bo choć jak wynika z oficjalnych komunikatów, z aplikacji mobilnej korzysta u nich już 3,4 mln osób, wiele z nich niebawem straci dostęp do swojego konta w telefonie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Uwaga na fałszywe strony banków. Ekspert o trikach cyberprzestępców
Wszystko przez to, ze zgodnie z zapowiedziami, niebawem mBank wyłączy dostęp do aplikacji dla użytkowników telefonów ze starszymi wersjami systemów operacyjnych.
Czytaj także: Masz konto w tym banku? Szykuj się na problemy
Jak podaj portal innpoland.pl decyzja ta może dotknąć klientów Apple posiadających iPhony z systemem IOS starszym niż 16.0 oraz smartfonów z Androidem w wersji poniżej 8.0.
Dla posiadaczy starszych urządzeń, które nie mają możliwości aktualizacji do najnowszych wersji systemów operacyjnych, oznacza to niemożność korzystania z pełnej funkcjonalności aplikacji mBanku. - czytamy w tekście opublikowanym w serwisie innpoland.pl
Jak wynika z zapowiedzi banku, posiadacze starszych smartfonów z Androidem utracą dostęp do aplikacji w telefonie na przełomie kwietnia i maja. Osoby korzystające z iPhone'ów nie będą mogły korzystać z aktualizacji i najnowszych funkcji na swoich telefonach.