Kultowa marka otwiera pierwszy sklep w Polsce. Wiemy, gdzie powstanie
To będzie jedno z największych otwarć tego roku. Po dwóch latach od wejścia na polski rynek w Warszawie zostanie otwarty pierwszy stały sklep Uniqlo - popularnej japońskiej marki odzieżowej. Otwarcie zaplanowano na jesień 2024 roku.
Uniqlo to japońska marka odzieżowa, która zdobyła ogromną popularność na całym świecie ze względu na swoje wysokiej jakości, minimalistyczne produkty praz przystępne ceny. Firma została założona w 1984 roku przez Tadashiego Yanai'a w Japonii, a od tego czasu rozwinęła się w globalną sieć sklepów.
Asortyment Uniqlo obejmuje ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci, a także akcesoria i ubrania sportowe. Firma aktywnie promuje zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczną poprzez różne inicjatywy, takie jak programy recyklingu ubrań i redukcji zużycia wody w produkcji.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Pod prąd i na "podwójnym gazie". 17-latki nie miały pojęcia o konsekwencjach
Marka jest znana również z wykorzystywania innowacyjnych materiałów w produkcji swoich ubrań, co sprawia, że są one trwałe, łatwe w pielęgnacji i przewiewne. Jedną z cech charakterystycznych Uniqlo jest ich podejście do projektowania ubrań opartych na koncepcji "LifeWear".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
UNIQLO Z WYPRZEDAŻY, CZYLI NOWE JAPOŃSKIE STYLIZACJE
Sprawdź także: Nawet 500 zł mandatu. Nigdy tak nie rób
Uniqlo na stałe w Polsce
Dyrektor generalny firmy na rynek europejski, Takashi Morikawa ogłosił, że po dwóch latach od otwarcia na ul. Marszałkowskiej tymczasowego sklepu Pop-up Uniqlo, japońska marka na stałe pozostanie w Polsce. Widząc dobre wyniki sprzedaży oraz przychylne przyjęcie polskich klientów filozofii marki, Uniqlo otworzy swój pierwszy stały sklep w warszawskiej galerii Arkadia. Otwarcie zaplanowano na jesień 2024 roku.
Jesteśmy podekscytowani możliwością podjęcia kolejnego kroku w podróży Uniqlo w Polsce i udostępnienia wszechstronnych, niezbędnych na co dzień artykułów Uniqlo jeszcze większej liczbie mieszkańców Warszawy. Dzięki naszemu pierwszemu sklepowi typu pop-up w Wars Sawa Junior widzieliśmy, jak klienci przyjęli naszą filozofię LifeWear, inspirowaną japońskimi wartościami jakości, długowieczności i prostoty. To wielki zaszczyt otworzyć nasz pierwszy w Polsce stały sklep w mieście tak bogatym w historię i kulturę, z myślą przyszłościową, która jest zgodna z wartościami naszej marki - ogłosił Taku Morikawa.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo