aktualizacja 

McDonald's przyszłości już otwarty. Część ludzi jest przerażona

749

McDonald's otworzył właśnie nową restaurację, o której zrobiło się głośno na całym świecie. W pełni zaawansowany technologicznie lokal w amerykańskim stanie Teksas wprowadza prawdziwą rewolucję w obsłudze klienta.

McDonald's przyszłości już otwarty. Część ludzi jest przerażona
Nowa restauracja wzbudziła emocje (Twitter)

McDonald's od lat rewolucjonizuje swoje lokale na całym świecie. Zarówno wygląd restauracji, jak i poziom zautomatyzowania obsługi klienta zmienia się wraz z każdą dekadą. Wprowadzane przez amerykańskiego giganta rozwiązania są często wzorem, na którym inspirują się mniejsze firmy. W historii nie zabrakło również innowacji, które okazały się niewypałem.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Zełenski zatrzyma się w Polsce? Ważny głos z rządu

Właśnie McDonald's otworzył kolejny lokal w amerykańskim stanie Teksas. Zapewne otwarcie przeszłoby bez większego echa, jednak nowa restauracja znacznie różni się od tych tradycyjnych. Lokal zlokalizowany na obrzeżach Fort Worth wykorzystuje zaawansowaną technologię w obsłudze klientów. Zarówno zamawianie, jak i odbieranie jedzenia odbywa się bez interakcji z pracownikami. Jeden z Amerykanów zamieścił na TikToku wideo z wizyty w nowoczesnym budynku.

Trwa ładowanie wpisu:tiktok

Wideo wzbudziło ogromne zainteresowanie. W ciągu czterech dni wyświetlono je ponad 1,2 miliona razy. Na nagraniu widać, że lokal już z zewnątrz wygląda inaczej. W środku znajdują się dobrze znane wszystkim klientom interaktywne kioski. W przeciwieństwie do tradycyjnych restauracji brakuje jednak lady z kasą fiskalną, przy której stoi pracownik. Co ciekawe odbiór zamówień samochodem z okienka również odbywa się bez udziału pracowników. Paczki z jedzeniem podaje robot.

Nowa restauracja McDonald's. Internauci podzieleni

Nowy lokal w Teksasie to prawdziwa rewolucja na rynku. Pod nagraniem na TikToku pojawiły się tysiące komentarzy. Pomysł podzielił internautów. Miłośnicy technologii od razu zakochali się w zautomatyzowanym lokalu. Zwolennicy wskazywali też, że brak pracownika minimalizuje możliwość pomyłki przy kompletowaniu zamówienia. Przeciwnicy stwierdzili, że taki sposób obsługi jest dla nich przerażający.

Wreszcie moje zamówienie będzie szybko i dokładnie przygotowane - napisała zwolenniczka.
Chcę słyszeć głosy i widzieć twarze. Chcę widzieć uśmiechy w obu oknach - stwierdziła przeciwniczka pomysłu.
Autor: GGG
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić