Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
aktualizacja 

McDonald's przyszłości już otwarty. Część ludzi jest przerażona

749

McDonald's otworzył właśnie nową restaurację, o której zrobiło się głośno na całym świecie. W pełni zaawansowany technologicznie lokal w amerykańskim stanie Teksas wprowadza prawdziwą rewolucję w obsłudze klienta.

McDonald's przyszłości już otwarty. Część ludzi jest przerażona
Nowa restauracja wzbudziła emocje (Twitter)

McDonald's od lat rewolucjonizuje swoje lokale na całym świecie. Zarówno wygląd restauracji, jak i poziom zautomatyzowania obsługi klienta zmienia się wraz z każdą dekadą. Wprowadzane przez amerykańskiego giganta rozwiązania są często wzorem, na którym inspirują się mniejsze firmy. W historii nie zabrakło również innowacji, które okazały się niewypałem.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Zełenski zatrzyma się w Polsce? Ważny głos z rządu

Właśnie McDonald's otworzył kolejny lokal w amerykańskim stanie Teksas. Zapewne otwarcie przeszłoby bez większego echa, jednak nowa restauracja znacznie różni się od tych tradycyjnych. Lokal zlokalizowany na obrzeżach Fort Worth wykorzystuje zaawansowaną technologię w obsłudze klientów. Zarówno zamawianie, jak i odbieranie jedzenia odbywa się bez interakcji z pracownikami. Jeden z Amerykanów zamieścił na TikToku wideo z wizyty w nowoczesnym budynku.

Trwa ładowanie wpisu:tiktok

Wideo wzbudziło ogromne zainteresowanie. W ciągu czterech dni wyświetlono je ponad 1,2 miliona razy. Na nagraniu widać, że lokal już z zewnątrz wygląda inaczej. W środku znajdują się dobrze znane wszystkim klientom interaktywne kioski. W przeciwieństwie do tradycyjnych restauracji brakuje jednak lady z kasą fiskalną, przy której stoi pracownik. Co ciekawe odbiór zamówień samochodem z okienka również odbywa się bez udziału pracowników. Paczki z jedzeniem podaje robot.

Nowa restauracja McDonald's. Internauci podzieleni

Nowy lokal w Teksasie to prawdziwa rewolucja na rynku. Pod nagraniem na TikToku pojawiły się tysiące komentarzy. Pomysł podzielił internautów. Miłośnicy technologii od razu zakochali się w zautomatyzowanym lokalu. Zwolennicy wskazywali też, że brak pracownika minimalizuje możliwość pomyłki przy kompletowaniu zamówienia. Przeciwnicy stwierdzili, że taki sposób obsługi jest dla nich przerażający.

Wreszcie moje zamówienie będzie szybko i dokładnie przygotowane - napisała zwolenniczka.
Chcę słyszeć głosy i widzieć twarze. Chcę widzieć uśmiechy w obu oknach - stwierdziła przeciwniczka pomysłu.
Autor: GGG
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Agencja Bloomberga ujawnia. Oto żądanie Putina
Poszedł na spacer do lasu. Takiego widoku się nie spodziewał
Nowe informacje o stanie zdrowia papieża Franciszka. Spotka się z królem Karolem?
Paulina nie żyje. Dwoje dzieci straciło mamę. Poruszający apel bliskich
Pilny apel Legii Warszawa ws. bezpieczeństwa. "Podejmiemy kroki prawne"
Ile osób pójdzie do nieba? Tajemnica liczby 144000. Ksiądz wyjaśnia
Sceny na S19. Ludzie łapią się za głowy
Rozsyp pod magnolią. Wiosną obsypie się kwiatami
Pokazał czołówkę z dostawcą jedzenia. Gruzin od razu przeprosił
Budowa zamku w Stobnicy. Zapadła kluczowa decyzja
Utknęli na ISS. W końcu NASA przekazała im dobre wieści
Usłyszała, że jest za młoda na raka. Brytyjce zostały 3 miesiące życia
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić