aktualizacja 

Plotki niestety się potwierdziły. Tyle wydasz na cheeseburgera

250

Inflacja i szalejące podwyżki nie omijają nikogo, nawet sieci McDonald's, która przez lata kojarzyła się z tanimi posiłkami. Okazuje się, że kultowy już cheeseburger jest znów droższy. Teraz zapłacimy za niego ponad 2 zł więcej niż w 2021 roku.

Plotki niestety się potwierdziły. Tyle wydasz na cheeseburgera
McDonald's podwyzsza ceny. (Pixabay, o2.pl)

Inflacja i coraz większe podwyżki nie omijają nikogo. Dosięgają także popularną sieć restauracji McDonald's. Od niedawna kultowa kanapka cheeseburger jest w nowej, wyższej cenie. Ta informacja wywołała burzę w internecie.

McDonald's podwyższa ceny

Za cheeseburgera musimy teraz zapłacić aż 6,9 zł. To spora podwyżka, biorąc pod uwagę, że jeszcze do niedawna było to 6,5 zł.

Na początku 2021 r. cheeseburger kosztował 4,5 zł. W kwietniu 2021 roku ta cena wzrosła do 5,5 zł. Za kanapkę w zestawie 2forU z frytkami trzeba zapłacić teraz 7,90 złotych. Za powiększonego cheeseburgera w 2forU trzeba zapłacić aż 9,50 złotych.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Joanna Krupa komentuje karierę Karoliny Pisarek: "Wykorzystała moment"

Inne popularne produkty także podrożały. Trzeba pożegnać się z tanimi frytkami. Za małe zapłacimy 8,40 zł, za średnie 9,40 zł, a za duże już 9,99 zł.

McDonald's przez lata był uważany za miejsce, gdzie można było zjeść nie tylko szybko, ale także bardzo tanio. Cheeseburger w 2002 roku kosztował zaledwie 3 zł, a dzięki różnym promocjom można było go dostać za mniej niż 2 złote.

Podobne podwyżki dotknęły inne produkty. Patrząc na cennik sprzed lat można się mocno zdziwić. McChicken kosztował 5,65 natomiast dzisiaj jest to aż 17,90. Podobnie stało się z kanapką McRoyale, która kiedyś była w podobnej cenie, natomiast dziś kosztuje 19,40. Z kuponem za zestaw Big Mac płaciliśmy 13,99 zł. Dziś nie ma już takich promocji, a zestaw kosztuje 28,20 zł.

Na liście wielkich korporacji, które w ubiegłym roku zdecydowały się na podniesienie cen, są m.in. Coca-Cola czy Nestle. Pierwszy z koncernów wprowadził podwyżki wartości produktów aż o około 5 proc., a drugi – o 5 proc. w Europie i 10 proc. w Ameryce Północnej. To również miało wpływ na podwyżki w innych sieciach m.in. właśnie w McDonald's.

Autor: ABA
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić