Farba do włosów
Pracownicy agencji reklamowych dwoją się i troją, żeby wymyślić zapadające w pamięć kampanie. Pokazujemy te, gdzie naprawdę się to udało. Oto billboardy zachęcające do kupienia farby do włosów. Kolor fryzury modelki zmienia się w zależności od pory dnia i barwy nieba. Sprytne, prawda?
Wszyscy piją colę
Wystarczyło dodać do przeciętnego plakatu kilka słomek, aby całkowicie zmienić jego odbiór.
Trymer do włosków
Billboard może bawić i upiększać miasto. Dowód poniżej. Bujne owłosienie imitują oczywiście kable.
Jazda "na ogonie"
Działająca na wyobraźnię kampania amerykańskich służb patrolowych. Pokazuje, czym może skończyć się zbyt bliskie podjeżdżanie do drugiego pojazdu.
Definicja miękkości
Łatwo się domyślić, że to reklama płynu zmiękczacza do tkanin. Jak widać, jest bardzo skuteczny.
Idealne kolory
Prawda, że nie widać różnicy? 1:0 dla producenta farb.
Perspektywa ma znaczenie
Bawić się można wszędzie i wszystkim. Dzieci wiedzą to najlepiej.
Zapinaj pasy
Aż strach pomyśleć, co by się stało, gdyby był rozpięty.
I ty możesz być siłaczem
To oczywiście reklama siłowni. Trzeba przyznać, że mistrzowsko wkomponowała się w otoczenie.
Mały tytan
Nie od dziś wiadomo, że dzieci nie lubią pić mleka. Kampania Anando Milk ma zachęcić najmłodszych do zmiany zdania. W końcu rodzice zawsze powtarzali, że jest zdrowe i daje dużo siły. Nie kłamali!
Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.