Dziecko głośno płakało w samolocie. Zirytowany mężczyzna zaczął je naśladować

37

Na TikToku pojawiło się nagranie z samolotu linii lotniczych Southwest. W trakcie lotu małe dziecko głośno się rozpłakało. Hałas wyprowadził z równowagi jednego z pasażerów, który wpadł w szał i zaczął krzyczeć. "Krzyczę jak to dziecko" - powiedział obsłudze.

Dziecko głośno płakało w samolocie. Zirytowany mężczyzna zaczął je naśladować
Mężczyzna w samolocie zaczął krzyczeć jak dziecko (TikTok)

Nagranie udostępnione na TikToku wykonał Mark Grabowski. Mężczyzna był świadkiem kuriozalnej sytuacji.

Mężczyzna rozpłakał się jak dziecko

Na filmiku słuchać płaczące dziecko i krzyki mężczyzny w średnik wieku. Pasażer siedział nieopodal rodziny z maluchem i miał dość hałasu. Kiedy poproszono go o uspokojenie się, wpadł w szał i zaczął przeklinać.

Zniż głos tego dziecka! To dziecko krzyczy od 40 minut - krzyczał wściekły mężczyzna.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Halo Polacy". Jak podróżuje się po Meksyku? "Nie można się znudzić"

Samolot miał wylądować na lotnisku Fort Lauderdale-Hollywood, ale z powodu złej pogody zdecydowano o zatrzymaniu się w Orlando. Wtedy obsługa poprosiła awanturującego się mężczyznę o opuszczenie pokładu. Ten nie chciał się na to zgodzić, w związku z czym wyprowadzono innych pasażerów. Na miejsce wezwano policję.

Autor nagrania powiedział, że zachowanie mężczyzny zirytowało wszystkich. Dodał jednak, że płacz dziecka był męczący i jest w stanie zrozumieć, że ktoś o słabych nerwach mógł się załamać. "Nie wiemy, przez co przechodził. Zasługuje na odrobinę współczucia" - powiedział w rozmowie z FOX3.

Później mężczyzna został zauważony jak rozmawia z policją. Nie wiadomo jednak, czy poniósł jakiekolwiek konsekwencje swoich czynów.

Próbował powoływać się na swoją rację, że miał prawo krzyczeć, ponieważ z płaczącym dzieckiem było dwoje dorosłych a jemu nie należało mu przeszkadzać - czytamy na TikToku.

Przedstawiciel linii Southwest odmówił podania szczegółów sytuacji. Udzielił jedynie komentarza na temat zachowania personelu.

Chwalimy naszą załogę za wykazanie się wyjątkowym profesjonalizmem podczas radzenia sobie w trudnej sytuacji i przepraszamy innych pasażerów którzy musieli doświadczyć tak niedopuszczalnego zachowania — przekazał w oświadczeniu cytowanym przez magazyn People.
Trwa ładowanie wpisu:tiktok
Autor: ABA
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić