Kamil Karnowski
Kamil Karnowski| 
aktualizacja 

Ostra walka o karpia w Lidlu. Wygląda na to, że to nowa tradycja

230

Świąteczne promocje potrafią zawrócić w głowie. Czasem jednak są tak duże, że wyciągają z ludzi wszystko, co najgorsze. Skutecznością agresywnych obniżek może pochwalić się Lidl, który przecenami sam jest w stanie doprowadzić kupujących do agresji.

Ostra walka o karpia w Lidlu. Wygląda na to, że to nowa tradycja
(Facebook.com)

Najlepszym przykładem może być sklep z Goleniowa. Tamtejszy lokalny portal opublikował na Facebooku nagranie, które według dziennikarzy z woj. zachodniopomorskiego pochodzi z 19 grudnia i przedstawia "bitwę o karpia", która miała wydarzyć się dwie minuty po otwarciu sklepu.

Zachowujecie się jak zwierzęta. Pozabijacie się za te promocje - brzmiał jeden z komentarzy pod filmem.

Na nagraniu widać ostre przepychanki i krzyczących na siebie ludzi. Ludzie wyrywają sobie opakowania z przecenionym karpiem i starają się dopchać do lodówki. Słychać też krzyki i głosy mówiące "daj chociaż jednego".

Takie coś powinno być niedopuszczalne przez kierownictwo czy też ochronę... Za złotówkę taniej by dali się poćwiartować – komentuje jeden z internautów.

Zobacz także: Zobacz także: Pierwsza pomoc przy zadławieniu ością

Nagranie szybko stało się niezwykle popularne w internecie. Odtworzono je prawie pół miliona razy, choć część komentujących zauważało, że może pochodzić z wcześniejszych lat. Niezależnie od tego, widać, że "bitwy o karpia w Lidlu" stają się doroczną tradycją.

Narodowy sport Polaków. Kto więcej, kto szybciej. Żenada – puentuje internauta.

Przedstawiciele Lidla twierdzą jednak, że takie wydarzenia nie miały miejsca. "Film został nakręcony w sklepie Lidl kilka lat temu. Najprawdopodobniej sytuacja nie miała również miejsca w Goleniowie, a w innym sklepie naszej sieci. Informacje o tym, że film został nakręcony w tym tygodniu są więc niezgodne z prawdą. W okresie przedświątecznym przygotowujemy bardzo dużo promocji dla naszych klientów, by mogli przygotować idealną, wigilijną kolację, nie przekraczając przy tym swojego świątecznego budżetu. Posiadamy ponad 600 sklepów w całej Polsce, w niektórych z nich wybrane promocje cieszą się większym zainteresowaniem klientów. Dokładamy wszelkich starań, by dzięki codziennym dostawom i odpowiedniemu zabezpieczeniu ilości produktów, wszyscy klienci mogli ze spokojem zrealizować swoją listę zakupów przed świętami" - informują w oświadczeniu przedstawiciele Lidla.

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić