Polacy oburzeni. W związku z Dniem Chłopaka producent żelek "poszedł w żenadę"

125

Internauci nie kryli oburzenia, kiedy na profilu na Facebooku firmy produkującej popularne żelki pojawiła się poniższa grafika. Ich zdaniem firma przesadziła, a jej hasło reklamowe przekroczyło granice dobrego smaku.

Polacy oburzeni. W związku z Dniem Chłopaka producent żelek "poszedł w żenadę"
Grafika marketingowa, która wywołała oburzenie wśród internautów. (Gusto - producent żelków\Facebook)

Producent żelków Gusto opublikował grafikę z okazji zbliżającego się Dnia Chłopaka. Grafika ma zachęcać do kupowania produktów firmy. Do 30 września przygotowano ofertę, wśród której występują m.in. "Żelki Czarne Penisy" - polecane jako "prezent dla chłopaka".

Grafika, która promuje produkty, zawiera kontrowersyjne hasło. Pod postem pojawiła się gorąca dyskusja zwolenników i przeciwników tego typu marketingu.

Trwa ładowanie wpisu:facebook
Jeśli Twój chłopak... powinien dostać z liścia, polecamy: "Pianki Liście" - brzmi całe hasło reklamowe z okazji "Dnia Chłopaka".

Wielu internautów jest zażenowanych i oskarża firmę o normalizowanie przemocy. Ta, bez względu na płeć, powinna być zawsze piętnowana. Zdaniem użytkowników sieci marketingowcy, którzy pracują dla Gusto, mogli użyć swojej kreatywności i wymyślić coś o wiele lepszego.

Tyle kreatywnych rzeczy da się zrobić, a poszliście w żenadę... - stwierdza internautka.
Propagujecie przemoc wobec mężczyzn - uważa mężczyzna.
W żadnym związku, w żadnej rodzinie nikt nie powinien dostać z liścia. Przemoc w rodzinie to nie są żarty, nawet przemoc wobec mężczyzn - stwierdza ktoś inny.

Wśród komentujących pojawiły się także głosy broniące firmy. Zdaniem tych użytkowników Facebooka pozostali przesadzają, a firma wcale nie przekroczyła jeszcze granicy dobrego smaku.

Serio? Niech wszyscy wrzucą na luz. Mamy takie czasy, jakie mamy, ale nie można wszystkich żartów brać tak serio. Ja uwielbiam wasz marketing! - napisała użytkowniczka.

Wczoraj firma Gusto oficjalnie przeprosiła w komentarzu wszystkie osoby, "które poczuły się dotknięte". W ramach zadośćuczynienia firma wprowadziła kody, które obniżają wartość koszyka z zakupami o kolejno 15% i 20%. Kody brzmią kolejno "wybaczam" i "stopprzemocy".

W żaden sposób nie chcemy promować lub wspierać patologii w postaci różnych form przemocy. (...) Przepraszamy wszystkie osoby, które poczuły się dotknięte - brzmi komentarz firmy Gusto.

Uważacie, że producent żelków ma za co przepraszać?

Zobacz także: "Barierołamacz" dokonał niemożliwego. Zawstydził turystów nad Morskim Okiem
Autor: HNM
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić