Sejm RP szturmem zdobywa YouTube. Kolejny kamień milowy osiągnięty

10

Przed wyborami nikt by na to nie wpadł. Transmisje z pierwszych obrad nowej kadencji Sejmu są hitem na YouTube. Oficjalny kanał Sejmu RP przebił 29 listopada liczbę 300 tys. subskrybentów. A na tym z pewnością nie koniec. Internauci żartują, że wkrótce będzie można przemyśleć kwestię przyjmowania donejtów (wpłat dokonywanych przez internautów).

Sejm RP szturmem zdobywa YouTube. Kolejny kamień milowy osiągnięty
Obrady Sejmu hitem sieci (Sejm RP, YouTube)

Jeszcze kilka tygodni temu najpopularniejsi polscy youtuberzy nie spodziewali się, że wyrośnie im poważna konkurencja w postaci Sejmu RP. W ostatnich dniach sejmowe obrady biją rekordy popularności. Polacy najwidoczniej nie chcą się już ograniczać do oglądania skrótów w serwisach informacyjnych.

Sytuację najlepiej podsumowują liczby. Wtorkowy stream z piątego dnia obrad Sejmu zebrał prawie 1,4 mln wyświetleń (cyfry ciągle się zmieniają), a w szczytowych momentach oglądało go niemal 100 tys. osób!

Tym, co zaskakuje i imponuje, jest również liczba subskrybentów kanału Sejmu. W środę 29 listopada tuż po godzinie 12.00 kanał Sejmu notował 295 tys. subskrybentów, by już ok. godz. 15.00 złamać kolejną barierę — 300 tys. subskrybentów. W momencie publikacji artykułu Sejm RP miał 317 tys. subskrybentów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Wymiotował po wyjściu z Nowogrodzkiej. Szantażowali ich?

W środę odbył się szósty dzień obrad, a wystąpienia polityków w godzinach wieczornych śledziło na bieżąco ponad 41 tys. osób.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: 1. Posiedzenie Sejmu - dzień szósty, 29 listopada 2023 r.[🔴NA ŻYWO]

Marszałek Hołownia o popularności sejmowego kanału

Popularność kanału Sejmu RP w serwisie YouTube cieszy debiutującego w roli marszałka Sejmu Szymona Hołownię, który okazał się być gwiazdą obrad. Jak stwierdził w rozmowie z TOK FM, zainteresowanie internautów świadczy o tym, że ''demokracja wreszcie schodzi pod strzechy''.

To znaczy, że dzieje się to, co naprawdę powinno się dziać. Ludzie interesują się tym, co zrobili 15 października. Chcą nas z tego rozliczać, chcą na to patrzeć [...] - ocenił marszałek Hołownia.

Warto podkreślić, że za 100 tys. subskrypcji YouTube przyznaje twórcom srebrny przycisk. Szymon Hołownia zapowiedział już, że prawdopodobnie w przyszłym roku zostanie on przekazany na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Autor: APOL
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić