Sprawdził opakowanie kaszy z Lidla. Teraz sieć się tłumaczy
Nagranie z TikToka wywołało burzę wokół opakowania kaszy z Lidla. Klienci zauważyli niezgodność miarki z wagą produktu.
Najważniejsze informacje
- Klient sieci Lidl zauważył różnicę między miarką a wagą na opakowaniu kaszy z Lidla.
- Lidl tłumaczy, że waga jest prawidłowa, ale miarka została źle nadrukowana.
- Sieć obiecuje szybką korektę i przypomina o prawie do reklamacji.
Na TikToku pojawiło się nagranie, które szybko zyskało popularność. Klient Lidla pokazał opakowanie kaszy, gdzie miarka nie zgadzała się z rzeczywistą wagą produktu. Internauci nie kryli oburzenia, a dyskusja na temat jakości produktów w sieci rozgorzała na dobre.
Reakcja Lidla na zarzuty
Lidl Polska szybko zareagował na zarzuty. Jak wyjaśniła Aleksandra Robaszkiewicz, przedstawicielka sieci w rozmowie z "Faktem" waga produktu jest zgodna z informacją na opakowaniu, a problem dotyczy jedynie błędnie nadrukowanej miarki. Firma zapewniła, że dostawca dokona korekty najszybciej, jak to możliwe.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"To usprawiedliwianie". Gen. Polko o liście Trumpa
Pod filmem pojawiło się wiele komentarzy od klientów, którzy czuli się wprowadzeni w błąd. Niektórzy z nich podkreślali, że takie sytuacje podważają zaufanie do dużych sieci handlowych. Inni zwracali uwagę, że choć waga jest prawidłowa, to miarka może być myląca.
Aleksandra Robaszkiewicz zaznaczyła, że Lidl traktuje każdy sygnał dotyczący jakości produktów bardzo poważnie. Firma nieustannie pracuje nad poprawą procesów jakościowych i transparentności w relacjach z klientami. Przypomniano również o prawie do reklamacji w przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości.
Lidl podkreśla, że jego misją jest dostarczanie produktów wysokiej jakości w przystępnych cenach. Sieć stawia na zrównoważoną produkcję i atrakcyjny stosunek jakości do ceny, co ma być wyróżnikiem jej oferty.