Uznał, że otrzymał zbyt ostre danie. Klient rzucił się na kelnerkę

9

Dantejskie sceny rozegrały się w jednej z restauracji w Changsha w chińskiej prowincji Hunan. Jeden z klientów uznał, że jego danie jest zbyt pikantne. Krzyczał na kelnerkę, dowodząc, że potrawa nie nadaje się do spożycia. W końcu zaczął zachowywać się agresywnie.

Uznał, że otrzymał zbyt ostre danie. Klient rzucił się na kelnerkę
Klient restauracji twierdził, że jego danie jest zbyt ostre, aby w ogóle nadawało się do spożycia (Twitter.com, Manya Koetse)

Jak podkreśla portal WhatsOnWeibo, prowincja Hunan słynie właśnie z pikantnej kuchni. Jednak niezadowolony klient przekonywał kelnerkę, że już wcześniej próbował lokalnych specjałów, jednak jeszcze nigdy nie trafił na tak ostro przyprawione danie.

Próbowałem wcześniej kuchni Hunan, ale to jest o wiele ostrzejsze – krzyczał na kelnerkę agresywny klient (WhatsOnWeibo).

Szokujące sceny w restauracji. Agresywny klient zaatakował kelnerkę

Problematyczny klient nie odwiedził restauracji sam – towarzyszyło mu kilkoro znajomych. Ponieważ dopiero zaczęli jeść swoje posiłki, ich kolega zaczął domagać się od restauracji zadośćuczynienia. Zasugerował, że najlepszym rozwiązaniem będzie nieobciążenie klientów kosztami zamówienia.

Zostało za dużo jedzenia – twierdził klient (WhatsOnWeibo).
Trwa ładowanie wpisu:twitter

Kelnerka nie zgodziła się na rozwiązanie, którego oczekiwał klient. Zamiast tego zaproponowała mu darmowy sok. Ten wpadł w jeszcze większą furię, podniósł głos na przerażoną członkinię personelu i cisnął o podłogę szklanką. Po wszystkim wyszedł, nakazując zrobić to samo swoim znajomym – zrobili to bez uregulowania rachunku.

Myślisz, że nie stać mnie na sok?! Właśnie powiedziałem, że zostało za dużo jedzenia i zapytałem, co zamierzasz z tym zrobić – krzyczał klient, zanim rzucił szklanką (WhatsOnWeibo).

Materiał ze zdarzenia lotem błyskawicy obiegł sieć, wywołując oburzenie wśród internautów. Wielu z komentatorów wyraziło opinię, że z jedzeniem było wszystko w porządku, a agresywny klient próbował oszukać kelnerkę, aby on i jego towarzysze uniknęli płacenia.

Według ustaleń portalu Sina News ostatecznie klient pożałował swojego zachowania. Dzień po szokującym incydencie zgłosił się do restauracji, gdzie przeprosił za wcześniejsze postępowanie oraz uregulował wszystkie należności.

Zobacz także: Zobacz też: Wściekły Rosjanin w salonie samochodowym. Wszystko nagrały kamery
Autor: EKO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić