Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Mateusz Domański
Mateusz Domański | 

Ważne wieści dla klientów Lidla. "Limit: dwa opakowania"

5

Lidl znów przygotował promocje dla swoich klientów. Na co warto zwrócić uwagę przy okazji zakupów w tej sieci? Specjalnie dla was sprawdziliśmy gazetkę reklamową Lidla.

Ważne wieści dla klientów Lidla. "Limit: dwa opakowania"
Lidl (Adobe Stock, Marcin Golba)

Tylko w piątek (13 września) w sklepach sieci Lidl zaoszczędzić można na parówkach z szynki Pikok premium XXL 500 g/1 opak. W tym przypadku obowiązuje akcja 1+1 gratis.

Limit: dwa opakowania na kupon - informuje sieć Lidl.

Jest również szansa na to, by zgarnąć za 3,99 zł kilogram polskich gruszek luzem. Ponadto złotówkę zapłacisz za polski miód lipowy lub gryczany (400 g/1 opak.). Warunek? Nabycie innych produktów za minimum 199 zł.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Bielan stanie przed sądem? Jest wniosek o uchylenie immunitetu

Wszystkie kawy objęto akcją 60 proc. taniej (rabat na drugi, tańszy produkt). Limit w tym przypadku to cztery opakowania na kupon.

Jest też promocja wdrożona z myślą o uczniach. Do soboty (14 września) artykuły szkolne i biurowe zgarniesz za grosz (tyle zapłacisz za drugi, tańszy produkt).

Wszystkie produkty chemiczne do sprzątania, zmywania i prania można uzyskać 70 proc. taniej. Taki upust dostaniesz na drugi, tańszy produkt. Zaoszczędzić można także na Coca-Coli. Cztery sztuki to wydatek rzędu 27,96 zł.

Zobacz całą gazetkę Lidla i sprawdź, jakie promocje mają inne sklepy >>> TUTAJ <<<

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich miesiącach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Zobacz także:
Wróć na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić