o2 - Serce Internetu
Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
  • QUIZY
Wróć na
Aneta Bańkowska
Aneta Bańkowska
|
aktualizacja

Miała kilka godzin, by pożegnać umierającą matkę. Mimo łez usunięto ją z samolotu

7
Podziel się

Carrol Amrich chciała po raz ostatni zobaczyć umierającą matkę. Przez pomyłkę linii lotniczych nie udało jej się jednak dotrzeć na czas.

Miała kilka godzin, by pożegnać umierającą matkę. Mimo łez usunięto ją z samolotu
(Pixabay.com)
bEIPRpfV

Kobieta siedziała już w samolocie, kiedy kazano jej opuścić maszynę. Carrol usłyszała, że jej bilet został anulowany i nie może polecieć. Kiedy pasażerka zaczęła tłumaczyć we łzach, że leci pożegnać się z umierającą matką, usłyszała od pracownika United Airlines, że "nikt nie może latać za darmo", i że musi wyjść. W tej sytuacji kobieta próbowała dojechać do matki samochodem. W drodze odebrała jednak telefon ze smutną wiadomością - 80-latka zmarła.

Teraz Carrol oskarża linię o brak empatii i pomocy w tak trudnej sytuacji. Jak się okazało, internetowe biuro podróży unieważniło bilet, ponieważ nie wiedziało, że rezerwacja została zmieniona bezpośrednio w United Airlines. Gdy kobieta próbowała wyjaśnić sprawę lub chociaż kupić nowy bilet, okazało się, że uciekł jej ostatni lot tego wieczora. W dodatku biuro linii było już zamknięte.

Rezerwację zmienił właściciel domu, w którym mieszka Carrol. Mężczyzna zadzwonił do linii lotniczych i dopłacił do biletu Amrich po tym, jak stan 80-latki bardzo się pogorszył. Dzięki temu kobieta mogła zdążyć na wcześniejszy lot - podaje "Daily Mail".

bEIPRpfX

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

bEIPRpgy
KOMENTARZE
(7)
wasz Krzys
4 lata temu
tak jak te giupie procedury w sadownictwie. Kazda sprawa jest zaskarzana wielokrotnie, nie zakonczenia! Dziki takim niepowaznym prawnikom jak Duda nie mozna w tym kraju normalnie zyc!
r67u8i
4 lata temu
dobra córunia czekala chyba na zgon bo wcześniej NIE była przy matce... zalosne szlochy PO nie w czasie
Ola
4 lata temu
Moje dziecko przez pierwszy rok przedszkola non stop chorowalo.Bralismy z mężem na zmianę L4.Ale i tak bylo tego sporo.Ktoregos dnia na odprawie przy wszystkich pracownikach uslyszalam:Kiedy pani PLANUJE kolejne L4?Poczulam sie jak oszustka.Wiem ze to moze inna sytuacja ale coraz mniej jest ludzi wokol nas a coraz wiecej procedur.
bEIPRpgz
Jj
4 lata temu
Nikomu nie życzę takiej sytuacji...no może tylko temu bezdusznemu urzędnikowi.
ivess
4 lata temu
Dziwna sprawa, przecież jeśli kupuje się bilet podaje się KARTĘ KREDYTOWĄ, czyli nawet jeśli bilet został anulowany a ona by poleciała, to te linie lotnicze mają z czego zabrać kasę za bilet.... Generalnie ktoś tam strzelił focha bo miał kiepski dzień, szkoda babki.
don
4 lata temu
Aczemu nie poleciała tydzień wczesniej jak wiedziała że matka w szpitalu
zzz
4 lata temu
Zamieńcie wszędzie ludzi na procedury, systemy i automaty, a kiedyś każdy z Was usłyszy beznamiętne: stałeś się bezużyteczny, a opieka nad tobą zbyt kosztowna, zostaniesz zlikwidowany w przeciągu trzech minut. Dziękujemy za współpracę. Twój naczelny system medyczny. Rozmowa była rejestrowana. Jeśli nie zgadzasz się z diagnozą, możesz złożyć reklamację na piśmie. Najbliższy termin przyjmowania reklamacji: jutro od godziny 10 rano.
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić