Wróć na

Przechowujesz pliki w chmurze? Musisz zmienić hasło

1
Podziel się

Hasła użytkowników Dropboxa zostały zresetowane. Będą musieli ponownie je ustawić, a wszystko przez wydarzenia sprzed 4 lat.

Przechowujesz pliki w chmurze? Musisz zmienić hasło
(Pixabay.com)
bCOIDAvF

Dropbox rozsyła ostrzegawcze maile. Chce, by wszyscy użytkownicy, którzy od 2012 r. nie zmieniali haseł, zrobili to teraz. Nie wyjaśnia jednak, dlaczego. Wiadomość informuje jedynie, że ma to związek z atakiem hakerów w 2012 r.

Hasło trzeba zmienić, nawet jeśli się nie chce. Tłumacząc się bezpieczeństwem danych, Dropbox nie prosi o zmianę hasła, a ją wymusza. Użytkownicy są proszeni o ustawienie nowego hasła w momencie logowania. Zmiana zostanie także zweryfikowana za pomocą maila.

Niedługo wszyscy zmienią hasła. Jak informuje portal ghacks.net, powołując się na anonimowe źródła, Dropbox nie wyklucza wymuszenia zmiany hasła u wszystkich użytkowników. Wszystko po to, by mieć pewność, że żaden z nich nie jest zagrożony kradzieżą danych.

bCOIDAvH

Autor: Kamil Karnowski

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

bCOIDAwi
KOMENTARZE
(1)
4578
4 lata temu
A może jest właśnie wprost przeciwnie i wymusza zmianę haseł po to, by je przechwycić i tym samym uzyskać dostęp do danych?
Najnowsze komentarze (1)
4578
4 lata temu
A może jest właśnie wprost przeciwnie i wymusza zmianę haseł po to, by je przechwycić i tym samym uzyskać dostęp do danych?
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić