Przechowujesz pliki w chmurze? Musisz zmienić hasło

2

Hasła użytkowników Dropboxa zostały zresetowane. Będą musieli ponownie je ustawić, a wszystko przez wydarzenia sprzed 4 lat.

Przechowujesz pliki w chmurze? Musisz zmienić hasło
(Pixabay.com)

Dropbox rozsyła ostrzegawcze maile. Chce, by wszyscy użytkownicy, którzy od 2012 r. nie zmieniali haseł, zrobili to teraz. Nie wyjaśnia jednak, dlaczego. Wiadomość informuje jedynie, że ma to związek z atakiem hakerów w 2012 r.

Hasło trzeba zmienić, nawet jeśli się nie chce. Tłumacząc się bezpieczeństwem danych, Dropbox nie prosi o zmianę hasła, a ją wymusza. Użytkownicy są proszeni o ustawienie nowego hasła w momencie logowania. Zmiana zostanie także zweryfikowana za pomocą maila.

Niedługo wszyscy zmienią hasła. Jak informuje portal ghacks.net, powołując się na anonimowe źródła, Dropbox nie wyklucza wymuszenia zmiany hasła u wszystkich użytkowników. Wszystko po to, by mieć pewność, że żaden z nich nie jest zagrożony kradzieżą danych.

Autor: Kamil Karnowski

Widziałeś lub słyszałeś coś ciekawego? Poinformuj nas, nakręć film, zrób zdjęcie i wyślij na redakcjao2@grupawp.pl.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić